LOTN: Wine Drops

luni, februarie 04, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    De aceasta data, incepem saptamana cu un machiaj. Desi in ultima vreme nu am avut parte de lumina naturala m-am ambitionat si am pregatit un look de seara (pentru ca se "asorta" cu lumina artificiala folosita pentru poze:)). Mi-am dorit foarte mult un creion visiniu pentru conturul ochilor, dar nu am gasit nimic satisfacator asa ca am improvizat putin si am folosit un creion pentru conturul buzelor pe post de eyeliner. Nu e prima data cand folosesc improvizatii de acest gen si m-am gandit sa va arat si voua look-ul obtinut.
    Sper sa va placa.












Produse folosite: 
Machiaj ochi:
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer Elf - Sheer;
- Paleta MUA - Undressed;
- Creion contur buze Revlon Colorstay - Wine;
- Creion RevlonColorstay - Green;
- Creion Ga-De - Brown - linia apei.
- Mascara Maybelline - Cat Eyes - Black;
- Gene false ELF.

Machiaj ten:
- Fond de ten Ever Lasting - Oriflame - Nuanta Nude Pink;
- Pudra compacta Oriflame - nuanta Light;
- Perle bronzante Avon Glow.

Machiaj buze:
- Ruj Revlon Superlustruous Shinny Sheers - nr. 845.

Ce parere aveti despre acest machiaj? L-ati purta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like