NOTD: Galaxy Nails

miercuri, februarie 13, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    De cand am devenit si eu blogger, am vazut o multime de unghiute care purtau acest model si m-am gandit ca ar fi cazul sa ma mobilizez si sa intru in randul lumii. Am urmarit diverse tutoriale pe youtube si mi-am facut o idee despre tehnica folosita pentru conceperea manichiurii galactice.
    Am folosit nuantele mele preferate de oja, cateva bucatele mici de buretei, o penseta si instrumentul de punctare cu care am adaugat cateva mici buline siam incercat sa fac si cateva stelute la sfarsit (dar vai, cate diminutive ;))). Baza aplicata a fost neagra peste care am aplicat bleumarin-ul de la Oriflame, Colorama - lila, Golden Rose - bleu toate cu buretelul, apoi am adaugat mici puncte pentru a crea impresia cerului instelat si putin sclipici iar la sfarsit un strat generos de top coat.
    O tehnica rapida si usoara si un rezultat de efect (deja ma gandesc la alte combinatii pentru urmatoarea manichiura).







Produse folosite:


- Oja neagra si oja alba din kit-ul Pink Nails - manichiura cu catifea;
- Oja Golden Golden Rose - nr. 132;
- Oja Colour Breeze - Oriflame - Midnight Blue;
- Oja Colorama - nr. 30;
- Oja Colorama - nr. 36;
- Intaritor Killy's.

    Ce parere aveti de manichiura mea? Mie imi place foarte mult rezultatul si cu siguranta o voi reface cu alte combinatii.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like