Review & Demo: Born Pretty Store Nail Art Striping Tape Design Lines

marți, februarie 26, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint un produs care se afla pe wishlist-ul meu de foarta multa vreme. Am vazut o multime de postari prin blogosfera iar in momentul in care cei de la Born Pretty Store mi-au oferit posibilitatea de a testa doua produse la alegere dintre cele comercializate pe site Benzile adezive pentru Nail Art au fost primele care mi-au facut cu ochiul.
    In cazul in care nu le-ati remarcat pana acum, aceastea arata in felul urmator:



Pe site le puteti gasi in 12 variante coloristice la un pret de  1.90$.
Sunt foarte usor de alicat si manevrat, benzile fiind subtiri si flexibile. Adezivul lor nu este foarte puternic asa ca va recomand sa le aplicati inainte ca lacul de unghii sa se usuce iar apoi sa le fixati cu un top coat.
Eu am incercat sa vad daca rezista fara tp coat iar rezultatul nu a fost satisfacator.

Va prezint si o  mica demonstratie, am aplicat 4 nuante diferite de lac de unghii pe care le-am separat cu ajutorul benzilor. Rezultatul mi-a placu foarte mult.






    Ce parere aveti? Nu-i asa ca unghiutele arata deosebit cu ajutorul lor? Eu abia astept sa incerc si ale modele.
    In cazul in care va tenteaza aceste produse, Born Pretty Store are shipping-ul grautit si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din vaoarea comenzii.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like