TAG: Bloggers I ♥

joi, februarie 14, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca tot e Valentine's Day si am fost nominalizata pentru aceasta leapsa de Alexantza m-am gandit ca este momentul potrivit pentru a onora invitatia ei.
    Presimt ca lista mea va fi puuutin mai diferita, m-am gandit sa mai modific cate ceva, sper ca nu se supara nimeni.



Daca mi-as putea alege o sora, as alege-o pe Alexantza, mi-e tare draga.

Sursa

As vrea sa invat sa ma machiez de la Alex, mi se pare pur si simplu geniala.

Sursa

Ca hair stilist as alege-o pe Koko,  abia astept sa-mi creasca parul si sa il impletesc in toate modurile posibile si imposibile.

Sursa

La capitolul unghiute as fi onorata   Josephine si  Elisa sa ma rasfete cu cate o manichiura.

Sursa
Sursa


La shopping as vrea sa merg cu Miu Miu,  imi place stilul ei.

Sursa


Produsele cosmetice le-as alege alaturi de  misterioasa Brumarica si dragastoasa Meg. Sunt sigura ca am face ravagii.:)

Sursa


Caltoriile in zone exotice (si nu numai) le-as alege cu ajutorul  ABC prin viata.

Sursa


As rade mereu cu Ruxi mi se pare cea mai vesele bloggerita. In postarile ei gasesti intotdeauna un hi, hi sau ha, ha. ;))

Sursa

Alaturi de Iguanitza mi-ar placea sa stau la "o poveste" si un pahar de vin (avand in vedere ca imi face pofta in fiecare saptamana...).

Sursa


Pentru videoclipurile de pe youtube o aleg pe Lorena care incearca sa ne ofere cat mai multe detalii in timpul unui video, e o draguta. :)

Sursa

    Din pacate timpul nu imi mai permite sa mai adaug si alte rubrici, daca mi-ar fi permis....cred ca as fi terminat spatiul de pe blog. :)
    Pozele au fost preluate de pe blogurile "inculpatelor" sper sa nu se supere prea tare pe mine.

Imi TAG-uiesc blogroll-ul si astept raspunsurile voastre la sectiunea de comentarii.

Kiss Kiss Dee & Happy Valentine's Day!

You Might Also Like