Vinerea imbulinata

vineri, februarie 22, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi, inauguram o noua colaborare. :)
    Vinerea aceasta am imbulinat-o alaturi de  Alexantza  si Alexia  si va va propunem cate o manichiura care trebuie sa contina cel putin o bulina (altfel nu ar mai fi imbulinata ;))) .
   Manichiura de astazi, mi se pare vesela si eleganta in egala masura. Bulinele sunt mai mari si mai "ordonate" iar rezultatul imi place foarte mult.









Produse folosite:


- Oja Essence - Colour & Go - Think Pink;
- Oja Avon - Pink Pastel;
- Intaritor Killy's - top coat, nu apare in fotografie.

    Sper ca v-a placut manichiura mea si sunt foarte curioasa cum au "imbulinat-o" si partenerele mele: Alexia
si Alexantza.
    Ce parere aveti despre colaborarea noastra? Va plac bulinele?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like