Review: Unt de corp Herbagen Chocolate Dream

vineri, martie 29, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi mi-am propus sa va prezint Untul de corp Herbagen Chocolate Dream. Din momentul in care am auzit despre lansarea noilor game Herbagen acest unt de corp a ajuns automat cap de afis in wishlist-ul meu.
    L-am cautat peste tot prin Sibiu si nu am reusit sa il gasesc. Ulteror am inceput un Project Pan menit sa rationalizeze achizitiile mele in materie de geluri de dus si lotiuni/creme de corp pana in momentul in care micul meu depozit isi diminueaza stocul de produse, asa ca mi-am luat gandul de la el.
    L-am gasit intr-un magazin naturist si nu l-am achizitionat dar prietenul meu, vazandu-mi chipul trist si inlacrimat m-a surprins si mi-a stricat planurile. Nu m-am putut abtine, l-am inceput iar astazi, vi-l prezint.


Culoare/consistenta:



Ingrediente:



Ce spune producatorul:

Contine: unt de shea, unt de cacao, ulei de masline, pulbere de cacao, antioxidanti(tocoferoli), vitaminele A si E, mineralelele Ca, Mg, K, Fe, serotonina si endorfine.
Contine 99% materii prime de origine vegetala.
Fara parabeni, uleiuri minerale, coloranti, siliconi.

Beneficiile produsului:
Unt de corp cu efect anticelulita si antivergeturi
Hidrateaza pielea.
Unt de corp cu efect antiimbatrainire datorita antioxidantilor din compozitie.
Stimuleaza secretia de colagen si elastina si regenerarea pielii.
Pielea devine mai ferma, mai intinsa.
Combaterea stresului si obtinerea unei senzatii de relaxare si stare de bine.

Ce spun eu:
- Avand in vedere ca denumirea sa este Chocolate Dream ma asteptam ca in momentul in care indepartez capacul sa simt o aroma delicioasa de ciocolata, sa fiu tentata sa o gust, iar pupilele mele sa se roteasca la fel ca ale unui emoticon ametit (exagerez putin). Ei bine, mie mi se pare ca miroase a cacao, ciocolata nu am simtit-o...Nu zic ca miroase rau, n-as putea, spun doar ca ma asteptam la altceva.
- Urmatorul lucru care m-a nedumerit a fost consistenta sa. Mi se pare mai mult o spuma usoara pentru corp nicidecum unt. De asemenea, nu stiu voi cum sunteti dar eu, in momentul in care spun unt de corp ma gandesc la o crema foarte consistenta (poate sunt eu defecta ;))).
- Cu toate acestea, in momentul in care l-am aplicat mi-a placut la nebunie efectul sau - a fost absorbit in cateva clipe, pe piele nu a ramas nici un strat neplacut iar efectul hidratant a fost vizibil.
-  M-a incantat in descrierea lui prezenta a 99% materii prime de origine vegetala si de asemnea, untul de shea renumit pentru propritatile sale anti-inflamatorii cat si untul de cacao bogat in antioxidanti si substante nutritive ( informatii preluate de aici );
- Din fericire nu am probleme majore la capitolul vergeturi/celulita, nu am simtit o imbunatatire, nici nu ma asteptam la minuni.
- Ambalajul este confectionat dintr-un plastic destul de rezistent iar produsul nu este sigilat. Dupa ce am deschis produsul am vazut ca avea o mica eticheta la imbinarea capacului cu partea inferioara a ambalajului pe care scria ""desigilati" dar nu sunt sigura daca eu am fost prima persoana care l-a desfacut sau nu;
- Culoarea sa e maronie, mie mi se pare ca arata ce inghetata de cacao dupa ce a stat cateva minute la o temperatura mai ridicata;
- Are o cantitate de 150 ml iar valabilitatea nu pot sa o spun deoarece s-a sters...

In conculzie, este un produs pe care il consider potrivit pentru vara. Nu incarca pielea si hidrateaza, iar daca sunteti fane ale produselor cu aroma de cacao (parerea mea personala asupra aromei) puteti sa il achizitionati fara sa stati pe ganduri. Nu cred ca il voi cumpara deoarece doresc sa incerc cat mai multe sortimete de unturi de corp pentru ca imi plac.

Voi ati folosit acest produs? Daca da, ce parere aveti despre el?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like