Ipanemaaaa

vineri, aprilie 19, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Dupa cum stiti si anul acesta m-am inscris in campania organizata de Zorile Store  sperand sa devin un victoros ambasador si sa testez o pereche de papucei.
    Din momentul in care am zarit primele raze ale soarelui toate gandurile mi s-au indreptat catre vacanta de vara asa ca alegerea mea nu a fost dificila, cursorul mouse-ului meu indreptandu-se catre papuceii Ipanema  care mi-au atras atentia prin colorit, forma si aspect.
    Dupa o escala la Brasov si inca una la la Cargus Sibiu (prenumele si adresa mea fiind puuutin eronate) papuceii au ajuns vii si nevatatmati la subsemnata.
    M-am bucurat ca am ales marimea 37 (oscilam intre 36 si 37) deoarece mi se potrivesc la fix.
    Nuantele corespund celor prezentate pe site. Talpa confectionata din PVC este flexibila, baretele atent imbinate si abia asteapta sa aiba primul contact cu nisipul incins de soarele lunii iunie (acum stiti cat de aproape e si concediul meu).



    Sunt multumita de alegerea facuta, Ipanema ma duce cu gandul la o vacanta prelungita in Brazilia iar acum ca am papuceii trebuie doar sa achizitionez biletul de avion. :)

Ce parere aveti despre papuceii mei si ....ce planuri de vacanta aveti?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like