NOTD: Neon Mood

marți, aprilie 23, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca tot a venit primavara m-am gandit sa scot la inaintare artileria grea si anume ojele in nuante intense, de vara. 
    Personajul principal al acestei postari este oja primita de la Born Pretty Store o oja care m-a facut sa ies din zona mea de confort si care m-a facut sa o iubesc de la prima aplicare. Desi ma temeam de nuante atat de puternice nu imi pare rau ca am ales-o pentru ca imi place foarte mult. In realitate nuanta sa nu este chiar atat de "neon", nu sunt un licurici in momentul in care o port dar aparatul meu a dorit sa evidentieze faptul ca este fluorescenta.
    Sper sa va placa manichiura de astazi.





    Buclucasa fluorescenta are 15 ml, se aplica usor si are o consistenta cremoasa. Pensula permite o aplicare destul de precisa asa ca in 5 minute puteti obtine o manichiura intensa.
    Oja CH Nails, poate fi achizitionata de aici la un pret de 4.99 $, transportul este gratuit si puteti beneficia de un discount de 10% daca folosit codul PML91.


Ce parere aveti despre acest tip de oje. Le-ati purta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like