NOTD + Tutorial: Crazy - Dazzling Starry Mixed Metals

luni, aprilie 08, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Dupa cum v-am promis pe pagina de facebook, in acest weekend m-am mobilizat si am incercat noile bunatati primite, de pe Born Pretty Store.
    In momentul in care mi s-a propus sa testez noile "nebunii" - eu asa le-am numit, am acceptat fara sa stau pe ganduri si am asteptat cu sufletul la gura sosirea coletului.
    Totul a decurs normal, coletul mai mult decat atent ambalat a ajuns in siguranta la posta vamala, l-am ridicat nerabdatoare iar astazi va fac cunostinta cu Dazzling Starry Mixed Metals Nail Art Roll Foils Glitter Transfer Stickers.
    Detaliile va mai intereseaza sau sa intru in actiune? Va spun mai multe pe parcursul tutorialului.


O nebunia, nu-i asa?
Cum am obtinut-o?
Pe fundal puteti observa 3 benzi colorate. Ei bine, ele sunt vinovatele. Pentru conceperea acestei manichiuri am folosit 3 nuante diferite: roz, bleu, bej. Fiecare banda are aproximativ 113cm iar pretul este de 2.99 $.

Am aplicat o baza:



Am aplicat o nuanta inchisa (Essence - Midnight Date).


In timpul in care asteptam ca nuanta de baza sa se usuce, am taiat cate o bucata din fiecare banda. Dupa ce nuanta de baza s-a uscat (oja nu trebuie sa se usuce in totalitate), se aplica banda cu partea lucioasa in sus.


Prin miscari usoare de tapotare am incercat sa transfer o parte din culoare pe unghie si am desprins usor banda.


In cazul in care nu reusiti sa transferati toata culoarea, puteti aplica top coat, dupa care puteti repeta procedeul. Eu am folosit in acest mod toate cele trei nuante incercand sa obtin niste combinatii cat mai reusite. In momentul in care am fost multumita de aspectul manichiurii, am adaugat un ultim start de top coat iar rezultatul il puteti observa in urmatoarele fotografii.





Deci, ce parere aveti despre manichiura mea? Ati purta-o?
Eu vreau sa incerc o manichiura in care sa folosesc o singura nuanta pentru ca sunt sigura ca rezultatul va fi la fel de specatculos.
Pot fi achizitionate de aici. Folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.


Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like