Prima mea comanda Iherb

luni, aprilie 01, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca ar fi cazul sa va povestesc si despre prima mea experienta avuta cu Iherb.
    Cochetam de multa vrema cu ideea unei comenzi dar pana luna trecuta nu am reusit sa ma mobilizez si sa ma decid cu ce sa incep. Avand in vedere faptul ca primele produse la care m-am gandit au fost vitaminele si suplimentele am decis ca prima mea comanda sa contina o aprovizionare cu produse de acest gen.
    Site-ul lor imi place foarte mult, exista o gama larga de produse, vrute si nevrute. Avand in vedere faptul ca am lansat prima comanda am beneficiat si de un discount de 10$ pentru comanda pentru comanda de peste 40$, iar transportul a costat 4$. Produsele au ajuns la mine in fix doua saptamani, ambalate cu grija si intacte.
    Mi-am achizitionat urmatoarele produse:


- Multivitamine 21st Century - One Daily - am inceput sa le iau imediat dupa ca am ridicat coletul, pot spune ca ma simt mai energizata de cand le consum, iar pentru 100 capsule am platit 3.5 $.
- Vitamina C - 21st Century Health Care - mi-am dorit sa fac si o cura cu vitamina C iar in momentul in care am vazut un pret atat de mic pentru 110 tablete am adaugat flaconul in cos fara sa stau pe ganduri - 2.47$;
- Despre Rhodiola citisem pe blogul Georgiei si ma bucur ca le-am achzitionat. Fie trec printr-o perioada mai linistita, fie datorita lor sunt mai calma, dar eu sunt convinsa ca si-au facut efectul. Ca o mica paranteza, radeam zilele trecute cu un dintre prietenele mele care mi-a recomandat sa schimb denumirea blogului meu in By Dee, makeup, stress and more...Suna chiar bine, nu-i asa? Dar sa revenim, pentru  60 capsule am platit 10.18 $;
- Melatonina mi se pare geniala. O singura pastila inainte de culcare face minuni. Pentru 60 capsule am platit 3.18 $;
- Cal-Mag, Stress Formula isi asteapta cuminte randul pentru a intra in consum, 100 capsule 6.36 $ ;
- Spirulina s-a aflat in colet 90 capsule cu 5.94 $ nu puteau fi refuzate;
- Balsamul Madre Bees cu vanilie trebuia testat mai ales datorita pretului de 0.85$;
- Untul de cacao - Cococare  era de multa vreme pe lista, l-am luat fara sa stau pe ganduri, pret 1.41 $.

Ca bonus am primit o acadea organica cu aroma de pepene verde si o pila pentru unnghii.

Acestea sunt primele mele produse iherb. Sunt foarte multumita de tot ce am achizitionat si cu siguranta vor urma si alte comenzi.

Voi v-ati comandat ceva de la ei? Ce produse imi recomandati?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!


 

You Might Also Like