Review: Crema pentru conturul ochilor Bioliv - Cosmetic Plant

miercuri, aprilie 24, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Oare de cand v-am promis acest review?
    Pe principiul mai bine mai tarziu decat niciodata astazi va prezint crema pentru conturul ochilor Bioliv - Cosmetic Plant.
    Am achizitionat-o la putin timp dupa lansare pentru ca, in momentul in care am zarit-o pe raftul DM-ului si am observat ca era si la reducere nu m-am gandit decat ca este un semn iar aceasta crema trebuie sa fie a mea.
    In cazul in care nu v-a atras atentia pana acum, vedeta noastra arata in felul urmator.




 Consistenta/culoare:

Ingrediente:


Ce spune producatorul:
Hranitoare, hidratanta si emolienta, crema uniformizeaza relieful pielii, netezeste ridurile si intarzie aparitia unora noi.

Ce spun eu:
- Am ales acesta crema datorita denumirii, recunosc. Bioliv ma duce cu gandul la o hidratare intensa si acesta era singurul lucru pe  care mi-l doream.
- Chiar daca aceasta crema se adreseaza persoanelor cu varste intre 35 si 65 de ani, m-am gandit ca sunt destul de apropitata de limita inferioara a "plafonului" asa ca am pus-o rapid in cos.
- M-a incantat ambalajul sau, recipient din sticla si pompita de dozare - igienic si eficient. Pentru aplicare dozez o singura data cantitatea pe care o distribui uniform in zona ochilor.
- Al doilea lucru care m-a incantat este absenta parfumului, pe care oricum il consideram inutil;
- Are o consistenta usoara si se absoarbe rapid (daca era putin mai consistenta o declaram preferata mea);
- Sunt multumita de hidratarea pe care mi-o ofera;
- Referitor la capitolul diminuarea a ridurilor (nu pot spune ca am riduri, eu le numesc elegant linii fine), nu pot spune ca am observat diferente notabile si sincera sa fiu, nici nu ma asteptam, nu cred in minuni si vreau sa cred ca face ceea ce promite in descriere "intarzie aparitia unora noi."
- Pielea din jurul ochilor arata mai bine, mai odihnita;
- O baza pentru machiaj de nota 10, nu am nimic de obiectat;
- Are o cantitate generoasa de 30 ml;
- Desi credeam ca aceasta crema imi va ajunge pana la "adanci batraneti" , in 3 luni am reusit sa consum jumatate din cantitate si sunt mandra de mine;
- Pretul standard pe site este de 17, 5 lei, mai mult decat acceptabil;
- De valabilitate nu va pot spune nimic deoarece am aruncat cutia iar pe recipient nu este mentionata;
- O puteti achizitiona de pe site-ul Cosmetic Plant , drogherii, magazine naturiste, in hypermarketuri nu am vazut produse Cosmetic Plant dar daca le-ati zarit, va rog sa imi spuneti si voi mentiona acest lucru.

 In concluzie, ma bucur ca am descoperit un produs ieftin si bun si consider ca merita incercat.
Mai am cateva produse pe wishlist si abia astept sa fac noi descoperiri.

Voi ati folosit aceasta crema? Ce alte produse imi mai recomandati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like