Review: Ulei pentru cuticule Farmec

joi, aprilie 11, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Recunosc, nu sunt o persoana care sa aiba probleme cu cuticule "furioase" dar asta nu inseamna ca  acestea nu trebuie ingrijite. Pe perioada iernii am simtit nevoia unei hidratari suplimentare si mi-am indreptat atentia catre un ulei special pentru ingrijirea lor, care m-a fidelizat si pe care il voi folosi pana la ultimul strop.
    Astazi doresc sa va prezint produsul de care cuticulele mele s-au indragostit - Uleiul pentru cuticule Tratament Expert de la Farmec.


Culoare/consistenta:


Ingrediente:



Ce spune producatorul:
Un amestec de ulei de migdale dulci, ulei de masline, ulei de soia, ulei esential de lamaie si vitamina A pentru cuticule moi si unghii elastice.
Datorita continutului bogat de vitamina A si uleiuri naturale vegetale - ulei de migdale dulci, ulei de masline, ulei de soia, ulei esential de lamaie, produsul hidrateaza, emoliaza si hraneste cuticulele si unghiile.

Ce spun eu:
- Cred ca v-ati dat seama ca este un produs pe gustul meu din momentul in care ati citit primele fraze ale postarii;
- Imi place pentru ca nu am nevoie decat de o cantitate foate mica din produs pentru a-mi hidrata cuticulele;
- Daca nu am aplicat lac de unghii aunci seara aplic o cantitate generoasa de ulei pe care o intind pe toata suprafata unghiei pentru o hidratare suplimntara;
- Chiar daca am cuticulele uscate din cauza unui dizolvant cu un strop de ulei problema este rezolvata;
- Produsul se aplica cu ajutorul unei pensule rigide, precise.
- Are o aroma placuta de  citrice;
- Dupa ce il las sa actioneze cuticulele sunt "imblanzite" le pot impinge cu ajutorul unui betisor din bambus iar aspectul lor este curat, ingrijit, frumos;
- Cantitatea de ml mi se pare suficienta;
- Il gasiti pe rafturile hypermarketurilor, in farmacii sau pe site, eu l-am achizitonat la oferta din DM cu un pret de aprovimativ 7 lei.

In concluzie, este unprodus ieftin si bun care primeste un mare DA din partea mea.

L-ati incercat? Ce parere aveti despre produsele Farmec?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like