Review: Volume Build Mascara - Oriflame

marți, aprilie 02, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Saptamana trecuta am primit pentru testare Rimelul Volume Build, cea mai noua inovatie  marca Oriflame.
    Cred ca deja ati facut cunostinta cu dragalasele mele gene asa ca voi sari peste introducerea in care ma plang de aspectul lor.
    In momentul in care am primit coletul, am deschis cutia si am scos la iveala "inculpatul", care arata in felul urmator:


Avand in vedere faptul ca vorbim despre un rimel care confera volum genelor noastre, periuta sa este special conceputa pentru asta. Este mare fiind denumita Megabrush, din peri sintetici (lucru care ma bucura deoarece nu sunt o fana a produselor cu periute din plastic) care sunt dispusi uniform la distanta mica unii de altii (un alt plus deoarece ofera o foarte buna separare a genelor).



Ingrediente:
AQUA, STEARIC ACID, HYDROGENATED CETYL OLIVE ESTERS, ORYZA SATIVA CERA, BUTYLENE GLYCOL, GLUCAMINE, HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA, ACACIA SENEGAL GUM, PVP, CYCLOPENTASILOXANE, COPERNICIA CERIFERA CERA, PVP/EICOSENE COPOLYMER, HYDROXYETHYLCELLULOSE, CERA ALBA, CYCLOHEXASILOXANE, PHENOXYETHANOL, SHOREA ROBUSTA RESIN, CAPRYLYL GLYCOL, DIMETHICONE, RHUS VERNICIFLUA PEEL CERA, DISODIUM EDTA, LECITHIN, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, CETEARETH-20, BHT, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN

Ce spune producatorul:
Aplica si reaplica! Formula VoluFlex si periuta Megabrush iti permit sa personalizezi aspectul genelor de-a lungul zilei. Formula rămane flexibila de la prima pană la ultima aplicare, făcand posibilă cresterea graduala a volumului. Nu se intinde, nu curge.

Ce spun eu:
- Imi place culoarea ambalajului, eleganta si vesela in acelasi timp;
-  Datorita faptului ca genele mele au lungimea pe care o au, nu pot folosi decat prima jumatate a periutei deoarece pentru genele mele scurte este suficient (aceasta este solutia pe care am gasit-o pentru periuta gigant). In cazul in care aveti gene de om normal nu cred ca aveti motive sa cautati solutii asemanatoare cu a mea;
- In pozele care urmeaza veti puea observa actiunea acestui rimel in 1, 2 si respectiv 3 starturi (nu am folositclestisor pentru gene).
- Am constatat ca nu incarca genele, le separa foarte frumos si ofera un volum direct proportional cu cantitatea aplicata;
O mica demonstratie:
Genele mele fara nici un produs aplicat arata asa:


1 strat de Volume Build Mascara


2 straturi de Volume Build Mascara


3 straturi de Volume Build Mascara


4 straturi de Volume Build Mascara


- Un alt plus pe care il primeste din partea mea este la capitolul culoare, datorita faptului ca sunt blonda si genele mele au o culoare deschisa, asa ca fara un rimel care sa le coloreze mai intens am impresia ca genele mele sunt invizibile. Acest rimel le coloreaza frumos, imi place.
- Nu se intinde, nu am avut probleme cu el.
- Daca aveti gene la fel de "problematice " ca si ale mele veti avea nevoie si de un clestisor pentru curbare;
- Are o cantitate de 8 ml si o valabilitate de 6 luni de la data deschiderii;
- Il puteti achizitiona prin intermediul consultantilor Oriflame la un pret promotional de 14.99 lei.

In concluzie, este un rimel care face ceea ce promite si imi imaginez ca pentru posesoarea unor gene puutin mai lungi ar fi minunat.

Voi l-ati folosit? Ce parere aveti despre el?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like