Vinerea imbulinata # 4

vineri, aprilie 05, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Iata ca am ajuns la episodul cu numarul patru al dragutei noastre colaborari.
    In cazul in care nu m-ati vizitat pana acum, puteti afla acum ca eu alaturi de  Alexantza si  Alexia va prezentam bilunar cate o manichiura imbulinata.
    Pentru astazi m-am lasat inspirata de cutia mea de bijuterii. In momentul in care am ridicat capacul micului meu cufar am vazut o gramada de margele si margelute si m-am gandit sa concep o manichiura asemanatoare haosului coloristic descoperit.
    Sper sa va placa "imbulinarea" mea.







    Deci, ce parere aveti?
    Mie mie se pare o manichiura simpla cu ceva in plus, care o face mai deosebita.
    Va las, fug la Alexantza si  Alexia sunt curioasa cu ce ne vor surprinde astazi.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like