Vinerea imbulinata # 5

vineri, aprilie 19, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri si ne pregatim de weekend imbulinandu-ne.
   Am ajuns la postarea cu numarul 5 si recunosc ca sunt din ce in ce mai incantata de acest tip de manichiura. De aceasta data a ordonat bulinele iar acum, analizandu-mi bulinele mi se pare ca manichiura mea se aseamana cu un joc Tetris (daca va mai amintiti de jocurile care ne-au zapacit parintii si ne-au agitat putin copilaria).
    Sper sa va placa bulinutele mele jucause, mie mi-a facut o deosebita placere sa le port.





Produse folosite:

- Oja Gabrini Elegant - nr. 356;
- Oja Gabrini Elegant - nr. 302;
- Oja Golden Rose - nr. 132;
- Oja Essence - Viva la green;
- Nelipsitul intaritor Killy's  nu apare in poza dar el a fost folosit pe post de top coat.

Sunt foarte curioasa cu ce ne vor surprinde Alexia si Alexantza asa ca dau o fuga sa vad cum au mai  imbulinat-o si va invit si pe voi. 
Era sa uit, ce parere aveti despre manichiura de azi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like