Black & white nails colab

sâmbătă, mai 25, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    O zi de sambata, o noua colaborare.
    De aceasta data albul si negrul sunt la putere. 
    M-am tot gandit cum sa abordez aceasta tema si dupa cateva esecuri mi-am adus aminte de penstick-ul Sally Hansen pe care oricum nu il folosesc pentru manichiura french asa ca i-am gasit o alta intrebuintare. Am aplicat baza, oja Glamour neagra, am lasat-o putin sa se usuce dupa care am aplicat albul pe diagonala. Mi se parea destul de simpla asa ca am mai adugat si cate doua strasuri pe fiecare unghie si am aplicat top coatul.
    Rezultatul mi se pare deosebit iar strasurile ii dau o nota eleganta.
    Sper sa va placa si voua modul in care am interpretat aceasta tema.







Aceasta este combinatia mea. Ce parere aveti despre ea? Va place? Ati purta acest gen de manichiura?


  Kiss Kiss si un weekend de vis!



  



 

You Might Also Like