Bunatati de la Born Pretty Store

miercuri, mai 15, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ieri am primit coletul de la Born Pretty Store (mereu sunt uimita de rapiditatea cu care ajung coletele de la ei) si m-am gandit sa va arat si voua noutatile zilei.
    De aceasta data m-au atras patru produse pe care abia astept sa le testez.



- Gene false individuale - varianta small size mi-a facut cu ochiul;
- Dispozitiv pentru aplicarea genelor false - adesea am probleme  cu aplicare genelor false, sunt o perfectionista si vreau ca acestea sa arate impecabil asa ca m-am gandit ca un dispozitiv de acest gen imi va usura munca.


-O noua oja neon, de aceasta data am ales o nuanta de albastru, abia astept sa o testez;
- Stickere pentru nail art  - elegante si finute.




Acestea sunt noile bunatati intrate in perioada de testare.
Ce parere aveti? Cu ce ar trebui sa incep?

Kiss Kiss Dee

P.S.: In cazul in care va tenteaza aceste produse, Born Pretty Store are shipping-ul gratutit si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.

 

You Might Also Like