Ce produse am mai terminat ...

vineri, mai 10, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va era dor de o postare de acest gen?
     Mie da, dar avand atat de multe subiecte noi si interesante aceasta mica rubricuta a fost putin uitata iar intr-o zi, dupa ce aruncasem cateva produse pe care le terminasem mi-am amintit ca aveam un loc special in care le pastram pentru a ma lauda...
    Asta e, unele produse epuizate nu vor fi prezente in postarea mea dar oricum am cu ma lauda (fac si versuri in aceasta dimineata).
    Produsele de care m-am despartit relativ recent sunt urmatoarele:


- Ambalajul samponului puificator par normal-gras Anian este cel care astepta de multa vreme sa fie prezentat si apoi aruncat. Mi-a placut acest produs, vi l-am prezentat aici.
- Masca de par pentru ingrijirea parului subtire Pantene Pro-V Aqua Light, o masca pentru oameni grabiti, actioneaza in 2-3 minute. Review aici.
- Gelul purificator pentru spalarea si tonifierea tenului Tea Tree & Rosemary, mi-a placut l-am recumparat, l-am terminat si pe acesta iar acum am decis ca e cazul sa mai incerc si altceva. Review aici.
- Gelul de dus si untul de corp Herbagen Chocolate Dream, au fost consumate rapid, nu pot spune ca m-au dat pe spate, ma asteptam la altceva (in primul rand aroma de ciocolata).  Noroc cu Brumarica, care m-a anuntat ca de luni voi gasi in LIDL la oferta - 19.99 RON - MAREA MEA DRAGOSTE.
- Fondul de ten EverLasting, a fost singurul produs folosit pe perioada sezonului rece. Nuanta pe care am alaes-o mi s-a potrivit perfect iar el a fost preferatul meu. review: aic.
- Am decis sa arunc o parte din ojele care ocupau spatiul degeaba. Erau vechi (cred ca si la muzeu le-ar fi acceptat) si uscate.


- Rujul Power shine -Red Ovation a fost perfect pentru mine dar s-a terminat...la fel si Pink Paradise, asa ca am facut loc unor produse noi.


Acestea sunt (in mare) produsele pe care le-am terminat in ultima perioada.
Mai am cateva care sunt in curs de epuizare si urmatoarea perioada voi revni cu o noua postare.

Voi ce produse ati terminat in ultima perioada?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like