NOTD: Vintage turquoise

luni, mai 27, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca erati nerabdatoare sa vedeti produsele de pe Born Pretty Store in actiune asa ca am incercat sa ma mobilizez si sa vi le prezint cat mai repede posibil.
    Pentru astazi am ales o combinatie intre oja neon  care din pacate la mine nu a fost "glow in the dark" (probabil este un semn ca ar trebui sa fiu mai cuminte si sa o las mai moale cu nuantele turbate...neah...nici gand!) si stickerele pentru nail art.
    Rezultatul mi se pare foarte simpatic, asemantor cu faianta din bucataria bunicii, daca va mai amintiti in urma cu muuuulti ani imprimeurile de acest gen erau foarte cautate.
    Destul cu povestile, sper sa va placa rezultatul meu:


Cum am obtinut aceasta manichiura?
Am aplicat nuanta de baza, un turcoaz frumos (eu speram ca pe unghii sa fie albastru neon, dar si aceasta nuanta este pe gustul meu).   Are o consistenta lichida, este foarte usor de aplicat si un miros putin ciudat. Pentru a obtine intensitatea care sa ma multumeasca am aplicat doua straturi de oja.


      Am asteptat ca nuanta de baza sa se usuce dupa care am aplicat stickerele si un strat generos de top coat.
     Ideal ar fi sa nu asteptati foarte mult timp, deoarece aderenta stickerelor nu va mai fi aceeasi. Eu am asteptat prea mult si din pacate manichiura mea a rezistat 24 de ore.
    Data viitoare le voi aplica peste stratul de oja proaspat si sunt sigura ca vor rezista mai mult.



   
 Produse folosite:


- Oja  Candy Colors Fluorescent Neon Luminous Nail Art Polish Glow In Dark Varnish 7 ml - o puteti achizitiona de aici la un pret de 2.99 $ ;
- Stickere pentru nail art - le puteti achizitiona de  aici la un pret de 0.99 $.

Ce parere aveti? Va place combinatia mea? Ati purta aceasta manichiura?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!
 
P.S.: In cazul in care va tenteaza aceste produse, Born Pretty Store are shipping-ul gratutit si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii. 





You Might Also Like