Review: Dischetele cu dizolvant pentru unghii LA Colors

joi, mai 09, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint al doilea produs pe care l-am primit pentru testare de la Makeup Shop.
    Este vorba despre dischetele cu dizolvant pentru unghii  LA Colors, care promit indepartarea rapida si usoara a ojei fara a deteriora suprafata unghiei.
    Am avut posibilitatea de a alege aroma cu care sa imi rasfat unghiile asa ca, fara sa stau prea mult pe ganduri m-am indreptat catre cea de piersica.
    Ambalajul este micut si dragut.
    

Ingrediente: Propylene Carbonate, Butyl Acetate, Alcohol ( Ethanol), Water (Aqua), Parfum (Fragance).
Fiecare cutiuta contine 32 dischete, subtirele, imbibate cu o cantitate generoasa de dizolvant iar pretul este 8.49 lei.


    Un plus pe care i-l atribui este la capitolul ambalare/sigiliare. Cutiuta este sigilata cu o folie din plastic transparent care iti ofera atat siguranta ca esti prima persoana care are contact cu produsul cat si siguranta ca produsul nu se va desface in momentul transportului si nu va ajunge deteriorat sau uscat.
    In momentul in care indepartezi capacul simti o aroma puternica si delicioasa de piersica pe care nu am intalnit-o pana acum la alte tipuri de dizolvant.
    Dischetele sunt foarte subtirele si imbibate o contitate mare de dizovant (dupa cum va spuneam si mai sus). Pentru mine acesta nu a fost un punct forte, deoarece datorita faptului ca sunt subtirele indepartarea ojei mi s-a parut dificila iar cantitatea mare de dizolvant m-a incomodat.
    Am gasit si modalitatea optima pentru folosirea acestor dischete: am folosit cate doua dischete odata, le tineam presatepe suprafata unghiei cate 5-10 secunde pentru ca dizolvantul sa actioneze iar apoi incepeam procesul de indepartare a ojei.
    Pentru ojele care aveau o nuanta deschisa procedura a fost simpla, pentru ojele care aveau o nuanta inchisa experienta nu a fost tocmai placuta ( nu sunt o persoana care sa aiba rabdare in timpul acestei proceduri care mi se pare putin cam migaloasa).
    Trebuie sa mai mentionez si faptul ca, dupa indepartarea ojei nu mi-am simtit unghiile agresate absolut deloc iar cuticulele aratau excelent.

In concluzie, relatia mea cu acest produs este un de love/hate/love, respectiv iubesc aroma produsului, efectul care il are aspura unghiilor si cuticulelor mele dar nu am rabdare sa le folosesc.
    Dupa parerea mea acest produs ar deveni produsul perfect daca dischetele ar fi putin mai groase si in acest caz nici cantitatea de dizolvant nu s-ar mai irosi.
    Daca excelati la capitolul rabdare, sau considerati ca sunteti mai rabdatoare decat mine, sau folositi mai mult nuante deschise, puteti incerca fara sa stati pe ganduri aceste dischete.

Voi ati incercat dischetele cu dizolvant pentru unghii LA Colors?
Ce alte produse va mai tenteaza?

Kiss Kiss Dee
   

You Might Also Like