Vinerea imbulinata #8

vineri, mai 31, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,

    E vineri, e zi de imbulinare! Stiati, nu?
    Alexia si Alexantza sunt partenerele mele si bilunar o imbulinam in diverse moduri.
    De aceasta data data am dorit sa folosesc mai multe culori si sa fac ceva diferit fata de ceea ce am facut pana acum. Stiu ca preferata voastra a fost imbulinarea cu numarul - click aici, dar sper ca si aceasta sa va placa la fel de mult. As putea denumi modelul din aceasta vineri un semi-tribal sau poate cobinatia pe care am mesterit-o ma duce cu gandul la imprimeurile in trend.
    Nu va mai tin in suspans si va prezint imbulinarea zilei.











Produse folosite:


- Baza - Oja Essence - Nude glam - Cafe au lait;
- Oja Golden Rose - nr. 95;
- Oja Moyra - nr. 603;
- Oja Gabrini - nr. 356;
- Oja Single - nr. 404.

Ce parere aveti?
Va place interpretarea mea?
Va invit si pe la  Alexia si Alexantza, sunt foarte curioasa ce au facut.

Kiss Kiss Dee

 

You Might Also Like