Review: De trei ori Soapmill

sâmbătă, iunie 15, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In urma cu putin timp am primit pentru testare 3 produse in varianta small size din partea firmei Soapmill iar astazi doresc sa va povestesc cate ceva despre fiecare in parte.


Am ales sa uleiul pentru masaj deoarece imi place sa fiu rafatata cu un masaj relaxant dupa o zi obositoare. Cred ca nu sunt singura, nu-i asa?


Varianta testata de minea fost cea a uleiului Revigorant - "portocala, mandarina, lamaie, adica un miros tineresc, proaspat, potrivit inceputului de zi".
Stiti deja ca ador aroma de citrice iar acest ulei m-a impresionat deosebit de placut. Am simtit aroma din momentul in care am indepartat capacul si am turnat o cantitate mica de produs. O combinatie intre un fresh de portocale si limonada m-a facut sa trag aer in piept si sa incep momentele de rasfat.
Este un ulei usor care se absoarbe rapid iar pielea ramane catifelata si placut parfumata.
M-a cucerit de la prima utilizare, m-am simtit relaxata si binedispusa dupa acest tratament pe care l-as repeta cel putin zilnic.

Ingrediente: 100% naturale, 100% vegetale  - Ulei din samburi de struguri, ulei de cocos, uleiuri esentiale (la alegere).
Varianta care se comercializeaza are 125 ml, termen de valabilitate 2 ani si un pret de 40 RON.


In aceasta iarna, piciorusele mele au fost cam neglijate (rusinica mie) si am decis sa le acord si lor putina atentie pentru ca vara, ele sunt "oglinda" noastra.
Intotdeauna am considerat ca trebuie sa am picioare impecabile pentru a purta sandale asa ca am ales crema de picioare si calcaie pe lista produselor pe care mi le doream.
Am inceput sa folosesc frecvent un scrub sau pila pentru calcaie la dus, hidratare zilnica si pot spune ca, picioarele  mele sunt pregatite de sandale, tot ce mai ramane este ca vremea sa tina cu mine.


Ce spune producatorul:
Crema Soapmill pentru picioare are efecte vizibile rapid. Hidrateaza si ingrijeste excelent, inmoaie zonele uscate sau dure si activeaza circulatia.
Poti avea o talpa fina si supla in doar cateva zile de la prima aplicare! Vei scapa de bataturi, iar ranile cauzate de incaltaminte vor fi uitate.
Organic Foot Cream elimina bacteriile si mirosul neplacut de pe picioare, lasand pielea hidratata.
Aplica putina crema si vei descoperi un lucru nemaintalnit pana acum: crema noastra se topeste instant in contact cu pielea ta. Curiozitatea te impinge de la spate si o aplici pe picioare. Organic Foot Cream este usor granulata si iti face un masaj stimulant, activand sistemul circulator periferic.



Crema are o aroma mentolata, revigoranta iar la prima vedere pare foarte consistenta. Dupa cum puteti observa in poza de mai sus, crema chiar isi schimba consistenta in contact cu pielea se topeste, devine uleoiasa.
O folosesc in fiecare seara si insist in zona calcaielor. Aplic o cantitate mai mare si recunosc ca nu astept intotdeauna pana in momentul in care se absoarbe in totalitate, apoi care imi incalt frumos sosetele din bumbac si o las sa actioneze.
Datorita micilor granule pe care le contine, calcaiele mele beneficiaza si de un masaj relaxant.
Aroma placuta, picioare catifelate si un mic masaj, cui nu i-ar placea? 

Ingrediente:  95% bio/organice, 100% naturale, 100% vegetale -Unt de shea* neprocesat (brut), ulei de masline*, ulei samburi de struguri, uleiuri esentiale (menta, eucalipt, tea tree).

Varianta standard are 50 grame, o valabilitate de 6 luni de la data deschiderii si un pret de 70 RON.


Al treilea produs despre care va voi vorbi astazi este sapunul lichid cu cafea si scortisoara.
Reactia mea la vederea acestui produs a fost: "Cafea? A spus cineva cafea?". Normal, mi-l doresc.

Producatorul ni-l descrie in felul urmator:
Coffee&Cinnamon iti ofera actiuni contrastante, cu o eficienta ridicata impotriva celulitei si a vergeturilor noi, dar si cu o hidratare intensa, in profunzime.
Iti reface elasticitatea pielii si iti mentine fermitatea corpului. Te simti revigorata pe de-a intregul inca de la prima ora a diminetii, iar pe parcursul zilei vei simti senzatia suprema de siguranta, daca activezi in medii nesterile sau active social. Coffee&Cinnamon are proprietati puternic antibacteriene si antiseptice, ca atare elimina rapid bacteriile si impuritatile.


Fiind atrasa de aroma de cafea am indepartat rapid capacul si am inhalat sperand sa fiu invaluita de aroma aceea perfecta pe care o caut la toate produsele care contin cafea. Aroma pregnanta este cea de scortisoara (logic, stiu, avand in vedere faptul ca este un produs natural caruia nu i s-au adaugat arome artificiale si  fiind specificat si pe eticheta dar eu tot speram...).
Nu usuca pielea si face o spuma abundenta.
Pentru o utilizare nu am avut nevoie de o cantitate mare din produs si ma declar multumita, pielea ese curata si deloc agresata.
Produsul contine si mici granule de cafea care ofera o exfoliere blanda.

Ingrediente:  80% organice, 100% naturale, 100% vegetale - Apa distilata, uleiuri vegetale (floarea soarelui*, cocos*), cafea si scortisoara, ulei esential de scortisoara, acid citric.

Varianta standard are 330 ml, o valabilitate de doi ani de la data deschiderii si un pret de 45 RON.

In concluzie, am descoperit trei produse care sunt pe placul meu voi continua sa profit de ele pana la ultimul strop.

Voi ati folosit produse Soapmill?
Ce produs va face cu ochiul dintre cele pe care le-am prezentat?
 
Kiss Kiss Dee si un weekend de vis!



You Might Also Like