Review: Lapte demachiant Bioderma Sensibio

luni, iunie 24, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Produsul caruia ii dedic acest review este Laptele demachiant Bioderma. Desi mi-am dorit foarte mult sa incerc lotiunea micelara, intamplarea a facut ca produsul cu "pricina" sa ajunga pe mainile mele. 
    Acum, cand mai doar cativa stropi din aceasta "potiune magica" va declar cu mana pe inima ca ma inscriu in fan clubul Bioderma.


Culoare/consistenta:


Ingrediente:




Ce spune producatorul:

Complexul brevetat Toleridine creste pragul de toleranta al pielii sensibile.Fara agenti tensioactivi,parfum si conservanti.
Lapte demachiant cu textura matasoasa si efect calmant , ideal pentru curatarea si demachierea pielii sensibile si intolerante, fata si ochi.

Ce spun eu: 

- Produsul este ambalat, sigiliat am fost sigura ca eu si numai eu l-a atins;
- Sticluta sub forma unui bidonas de 250 ml are un aspect dragut, curat, sigur iar combinarea nuantei de roz cu (non)culoarea alb mi se pare mai mult decat fericita ma duce cu gandul la feminitate, sensibilitate;
- Nu are miros iar consistenta este usor lichida;
- Cunoscandu-i reputatia primul test la care a fost supus a fost cel al demachierii ochilor. Rezultatul? Zero, dar zero disconfort, am aplicat din belsug dar nu am avut nici o senzatie de usturime;
- La capitolul eficienta la indepartarea machiajului nu pot sa ii ofer decat nota maxima. Indepartarea machiajului rezistent mi se pare o joaca;
- Pielea ramane curata, nu trebuie sa insist deloc;
- Are o valabiliate de 6 luni de la data deschiderii si il puteti achizitiona din farmacii.

In concluzie, este un produs care m-a impresionat placut si primeste cel mai mare DA din partea mea. Nu am nimic de obiectat, imi place foarte mult si cu siguranta voi mai achizitiona produse Bioderma.

Voi ati folosit acest lapte demachiant? Ce produse imi mai recomandati?

 Kiss Kiss Dee


You Might Also Like