B'day haul

luni, iulie 29, 2013 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Nu pot incepe postarea de astazi decat cu o urare. Daca eu va prezint cadourile mele, cineva foarte drag mie isi serbeaza astazi ziua. 
    La multi ani draga mea Alexantza!  Sa ramai la fel de vesela si optimista si pe viitor si fie ca toate dorintele tale sa se indeplineasca in cel mai scurt timp!
    Dupa cum cred ca stiti deja saptamana trecuta a fost ziua mea. am avut parte de o zi extrem de relaxanta si am fost foooarte rasfatata. Am primit cadori frumoase pe care abia astept sa vi le prezint.
    Marea majoritate a fost surprinsa in aceasta poza de grup dar din pacate unele au fost fie, uitate, fie omise, fie nu au mai incaput. :)


    Cadourile au inceput sa soseasca inca de acum doua saptamani cand am primit coletul de la Farmasi Romania.


Ce am primit:
- Fard de pleoape Teracotta Harmony mono - nr. 08;
- Creion contur ochi Farmasi - nr. 104;
- Renumitul Corector Camouflage Liquid;
- Fond de ten Cream Powder;
- Doua oje Farmasi pe care le-ati putut admira aici.



    Mamica mea stie ca imi plac gelurile de dus nail art-ul si aroma de mango asa ca s-a gandit sa includa in cadoul ei si un gel de dus exfoliant cu zmeura si menta Nature Secrets, un dizolvant de la Oriflame si o pudra pentru corp cu aroma de mango Paradise Fruits.


    Deena a fost o draguta si m-a surprins ... Cred ca stiti deja ca facem un bookcrossing de invidiat intre noi asa ca am trecut pe la ea sa iau ultimele noutati. Cand am vazut plasuta n-am mai stiu ce sa spun... Gel de dus Balea cu anans si mango, lotiune de corp cu mango, tusul Farmasi pe care stiam ca il iubeste si o lumanare cu aroma de vanilie de la Ikea. Ah ... un vis. Am ajuns acasa  si toata seara ma intorceam la plasuta sa mai adulmec cate ceva. Iti multumesc din suflet draga mea!


    Cu Alexantza treaba a fost mai complicata... nu stiam de ce ma tot intreaba de ce nu am facut un wishlist mai mare ... Hmmm, pentru ca nu imi doresc prea multe ....Dar daca totusi as putea sa mai adaug ceva, as adauga o oja alba pentru ca cea pe care o folosesc isi da duhul si un glitter CR. Toate bune si frumoase cand de ziua mea primesc sms de la curier, un colet de la inculpata de mai sus se indrepta spre mine. Pe langa cele doua oje simpatice am mai primit inca doua, rujul MUA nr. 15 (ca tot plangeamla ultima comanda dupa el), bratarele confectionate special pentru mine, un inel superb iar ce vedeti ca imagine de fundal este o rochita divina care imi vine ca turnata. Draga mea, m-ai lasat fara cuvinte! Iti multumesc!


    De pe blogul Brumaricai a venit urmatoarea surpriza  un premiu la giveaway care continea un gel de dus/spuma pentru dus Enliven cu menta si portocala, sampon 2 in 1 Enliven si un gel de dus pentru barbati Enliven (l-am premiat si pe prietenul meu). Premiul a ajuns tot in saptamana in care a fost ziua mea asa ca m-am gandit sa il includ si pe el in poveste. Multumesc Brumarico!


    Daca e bal, bal sa fie! Asta mi-am spus cand am primit oferta aniversara Yves Rocher. Stocul de geluri de dus cu cafea a fost reaprovizionat, iar eu am zambit toata ziua. Am primit cadou si un roll on Cure Solutions pentru ochi obositi foarte interesant.

     Colegele mele de la munca m-au tot auzit ca imi doream cani ce ceai cu infuzor asa ca mi-au facut o surpriza minunata. Canitele au fost insotite si de o lotiune pentru protectie solara Farmec cu FPS 20. Multumesc, multumesc, multumesc. :)

    Cam lunga postarea de azi, nu-i asa?
    Am mai omis cateva lucrusoare dar pur si simplu nu mai incapeau in fotografia de grup (stiu, ma repet) dar o sa le puteti admira in urmatoarele postari.

Ce parere aveti despre cadourile mele? Nu-i asa ca sunt minunate?
Va intereseaza un review al unui produs anume?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!




You Might Also Like