De trei ori Oriflame

joi, iulie 25, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In urma cu putin timp Madalina ma ruga sa fac un top trei al produselor de la Oriflame si Avon pe care le folosesc in prezent.
    Astazi m-am mobilizat, asa ca va voi prezenta cele trei produse de la Oriflame de care nu ma pot desparti.
    A fost greu sa aleg doar trei produse, dar daca am inceput cu trei, trei vor ramane. M-am tot gandit care sunt preferatele mele si aruncand o privire in zona produselor mele m-am decis.
    Cele trei produse sunt ....


- Produsul care ocupa primul loc in clasamentul meu este batonul corector purificator Pure Nature Organic Tea Tree & Rosemary. I-am facut aici si de atunci parerea mea nu s-a schimbat. De fapt, il folosesc inca din adolescenta, ma ajuta sa trec cu bine de "perioadele mai dificile" ale lunii si nici nu ma gandesc sa il inlocuiesc cu alt produs similar. Il am tot timpul in camera mea, in zona produselor pe care le folosesc frecvent. Nu raman niciodata cu stoc zero, trebuie sa am mereu o rezerva noua in casa.
- Cred ca nu este o noutate pentru voi, pasiunea pe care am dezvoltat-o pentru rujurile Power Shine. Mi se par perfecte, au o rezistenta medie si cate un strop de sclipici care ofera buzelor o stralucire deosebit de frumoasa. Au fost printre primele produse carora le-am dedicat un review, puteti sa va amuzati citind postarea mea aici  (vai ce poze aveam ...). Le folosesc in continuare, sunt micute, pot fi purtate si in cele mai micute genti si de asemenea nu ai cum sa te plictisesti de ele.
- Crema pentru talpi cu efect de reparare a crapaturilor de pe calcaie Feet Up Advanced a fost una dintre descoperirile anului trecut. Adesea ma tenteaza sa incerc si alte creme dar nu ma pot desparti de ea. Are o consistenta perfecta, imi inmoaie pielea calcaielor iar acestea sunt fine si catifelate. Chiar daca in aceasta iarna le-am cam neglijat, in ultima perioada folosesc in fiecare seara aceasta crema iar efectul este vizibil. Am niste calcaie de mi-e mai mare dragul sa le privesc. I-am dedicat un aici.

Acestea sunt cele trei de la Oriflame.
Sunt curioasa daca voi ati folosit aceste produse si daca sunteti de acord cu mine.
Voi ce produse preferati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like