It's my birthday and I'll blog if I want to ( sau ... 50 de lucruri despre mine )

marți, iulie 23, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am vazut acest titlu pe mai multe bloguri si mi s-a parut extrem de inspirat, asa ca l-am preluat si eu. Nu-i asa ca suna bine de tot ?

Sursa

    M-am tot gandit ce sa va spun eu astazi, de ziua mea si am ajuns la concluzia ca ... postarea cu 50 de lucruri despre mine ar fi perfecta si ati avea ocazia sa ma cunoasteti mai bine.
    Ce ziceti? E sau nu o idee buna?
    Daca nu ma insel, Brumarica m-a nominalizat la acest TAG asa ca, impusc mai multi iepuri in acelasi timp.
    Sa incepem:

1. Astazi implinesc 29 de anisori. Bun inceput nu-i asa? Da, sunt mai "inteleapta" cu un an, sau cel putin asa cred altii ...
2. Nu stiu sa primesc cadouri. Ma simt ... ciudat, nu pot sa-mi explic de ce;
3. Imi place sa citesc si imi este ciuda ca nu am mereu timp suficient pentru asta;
4. Imi programez mereu fiecare minut si vreau ca totul sa mearga "ceas". Cand eram mai tanara ma enervam daca ceva nu se sincroniza, acum sunt mult mai calma si incerc sa gasesc solutii;
5. Sunt din ce in ce mai optimista - lucrez din greu la asta si reusesc. Inceputul e mai greu dar dupa un timp, reusesti sa vezi jumatatea plina a paharului si in cele mai dificile siuatii. Prietenii ma intreaba ce pastile iau pentru ca doresc sa ii imprumut si pe ei. ;))
6. Imi plac culorile: machiaj, manichiura, tinute;
7. Ca si concluzie la ceea ce am afirmat mai sus, porecla mea la munca este Jelibon - colorata si vesela;
8. Nu pot sa tin diete, nu am incercat niciodata pentru ca imi place sa mananc. Prefer sa imi diminuez portiile decat sa renunt la ceva delicios;
9. Sunt dependenta de .... Domestos. Daca mirosul dezinfectantului nu ma sufoca putin, nu simt ca locul e curat;
10. Imi place sa incerc tot ce e nou;
11. Sunt foarte curioasa dar nu stresez pe nimeni cu acest mic defect;
12. Am facut o mica obsesie pentru sosurile din LIDL, vreau sa le incerc pe toate indiferent de saptamana specifica;
13. Imi place sa ma relaxez urmarind seriale, acum nu mai am mult timp liber dar am noroc cu vacantele lor luuungi;
14. Mai nou m-am apucat de "gradinarit". Sa va spun si motivul: de fiecare data cand merg la cumparaturi, uit sa cumpar verdeata necesara pentru prepararea mancarurilor delicioase asa ca ... Pe pervazul geamului am o jardiniera cu marar si una cu patrunjel;
15. Investesc fiecare clipa libera in acest blog. Imi place la nebunie ceea ce fac, sper ca se vede.
16. Fotografia este cea mai recenta pasiune a mea. Mi-ar placea sa-i invat toate tainele;
17. Imi plac lumanarele, tartele si toate minunatiile parfumate. Le achizitionez de fiecare data cand am ocazia;
18. Mereu mi-au placut brosurile Oriflame si Avon. Chiar si acum le rasfoiesc plina de curiozitate la fiecare campanie;
19. Tind sa imi fac stocuri din toate produsele care imi plac;
20. Nu pot sa respect un Project Pan. Am zis! Sunt prea multe tentatii iar eu nu pot rezista;
21. Pana sa imi fac blogul purtam doar oje mate. Acum nu ma mai pot desparti de glitter;
22. Iubesc vara si soarele dar nu ma mai impac cu temperaturile ridicate. Functionez in conditii normale pana la 25 de grade, dupa acest prag treaba se cam complica ...
23. M-am indragostit de zumba hard core sau cam asa ceva (zumba intensiv). Aceasta zumba ... scoate untul din tine si imi place la nebunie;
24. De vreo doua luni incerc sa ma mobilizez si sa incep sa alerg dar nu reusesc. Chiar trebuie sa fac ceva in aceasta privinta;
25. Din cand in cand imi place sa savurez un meniu McPuisor.
26. Si ca tot veni vorba de McDonald's declar cu mana pe inima ca ador inghetata cu caramel. Oh yummm...
27. Daca in momentul in care mi-am facut blogul sustineam sus si tare ca makeup-ul e marea mea dragoste acum balanta se inclina catre nail art;
28. Imi place radler-ul. Nu sunt prietena cu tariile dar radler-ul mi se pare perfect pentru zilele de vara;
29. Iarna imi place sa savurez un vin fiert aromat;
30. In weekend-uri prefer imbracamintea sport, las tocurile si echipamentul office si ma imbrac cat mai lejer posibil;
31. Am fost un copil tare neastamparat, toata lumea se mira ca nu am luat bataie dar mama mea a fost adepta pedepselor (preferam bataia in locul lor, dar au fost mult mai eficiente);
32. Inmultirea cu patru mi-a pus capac in clasa a II-a si eram foarte suparata ca trebuie sa apelez la ajutorul mamicii din dotare. De fapt nu am apelat, mi-a vazut lucrarea de control cu o nota foarte mica si am trecut la meditatii  obligat-fortat. Intr-un final nu a fost chiar atat de grea...
33. In clasa a V-a mamica mea a decis ca sunt un copil hiperactiv si a decis sa ma transfere la o clasa cu profil sportiv. Aveam si douazeci de ore de sport pe saptamana dar asta nu ma oprea sa fac nazbatii pe acasa;
34. Ma atasez destul de greu de oameni dar si cand o fac, ma implic 100%. "Friends for life" chiar inseamna ceva pentru mine;
35. Ador bananele, cu ele imi incep fiecare dimineata;
36. Imi place sa beau ceaiuri, chiar si vara;
37. Mi-ar placea un job full time ca blogger - atat de mult imi place;
38. Imi creste inima la fiecare like, la fiecare comentariu primit;
39. De cand sunt blogger am cunoscut o multime de fete talentate, am legat prietenii, lucru pe care la inceput il credeam imposibil;
40. Gasesc frumusetea in orice lucru;
41. Imi place sa zambesc, sa fiu vesela si sa ii inveselesc si pe altii;
42. Daca as avea casa mea cu siguranta as avea si un labrador. Mi se par atat de frumosi si de veseli ...
43. Daca in trecut stateam ca o soparla la soare cu o protectie destul de mica, acum am inceput sa il evit si daca se iveste ocazia unei zile de plaja apelez la o crema cu SPF maxim. Oare de ce nu am facut asta si in tinerete?
44. Nu ma simt in largul meu daca port fuste sau rochii scurte. Mi se pare ca trebuie sa fiu atenta la zonele "expuse";
45. Ador muntele, drumetiile, aerul curat si linistea pe care ti-o ofera;
46. Nu suport oamenii care lasa mizerie in urma lor. In majoritatea excursiilor mele am gasit mormane de gunoaie si mi se rupea sufletul cand le vedeam. Tara noastra este atat de frumoasa si unii dintre noi isi bat joc de ea. Urat si trist! (ca o mica paranteza, nu inteleg de ce ai arunca ambalaje si peturi pe geamul masinii, e chiar atat de greu sa le arunci la destinatie?);
47. Vreau sa vizitez toata tara. Nu vreau sa las nicio particica neexplorata. Stiu ca acest vis este realizabil.
48. Imi plac mesajele motivationale, le citesc iar pe cele care imi plac le printez si le pun la loc de cinste pe panoul dedicat lor. Imi place sa le citesc dimineata;
49. Cand ma fac (mai) mare vreau sa vizitez Egiptul si Thailanda;
50. Nu mi-e frica de trecerea anilor. Incerc sa profit de tot ce imi ofera viata!

Ca o mica concluzie de final, tot ce imi doresc acum si pe viitor este sanatate, restul se cumpara, se construieste. Darul cel mai de pret este sanatatea pe care trebuie sa o apreciem.
Sper sa aveti parte de ea si voi, toti!

Va multumesc ca sunteti alaturi de mine si va transmit o multime de pupici virtuali.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like