OOTD: Sweet summer

miercuri, iulie 24, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In primul rand doresc sa va multumesc pentru toate cuvintele frumoase pe care mi le-ati transmis ieri. Mi-ati facut ziua de "n" ori mai frumoasa (n = infinit).
    Astazi doresc sa va prezint o tinuta lejera, de vara. Nu stiu daca v-am spus pana acum dar sunt o mare fana a floricelelor, fie in vaza, in vestimentatie sau unghii, cand le vad ma topesc. Si daca tot a venit vara, cel putin zilele acestea am simtit ca temperaturile arata a luna lui cuptor m-am gandit sa scot rochitele de la naftalina si sa le iau la cate o plimbare.
    Sper sa va placa tinuta mea.








Rochie: Dy Fashion;
Camasa: ROMWE;
Sandale: Leonardo;
Accesorii: Bijuterii HandMade (cerceii) si un magazinas din Italia.

Ce parere aveti despre tinuta mea? Este potrivita pentru o zi/seara de vara?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like