Review: Balsam de buze Madre Bees

joi, iulie 18, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi doresc sa va prezint un produs care m-a impresionat si al carui review vi l-am promis de ceva vreme...
    De iHerb am tot auzit prin blogosfera dar mereu mi-a fost teama sa ma aventurez si sa plasez o comanda. Pana cand nu am mai reusit sa ma abtin, am bagat totul rapid in cos si dusa a fost.
    Am comandat acest balsam de buze deoarece era fooooarte ieftin 0.86$ si m-a facut curioasa datorita ingredientelor pe care le continea. Am vazut ca acum produsul se primeste gratuit ( o singura bucata) iar denumirea sa a fost schimbata din Madre Bees in Sierra Bees.



Ingrediente:


    Produsul este sigilat iar dupa indepartarea capacelului simti o aroma placuta de vanilie.
    Desi nu are o consistenta cremoasa, hraneste si protejeaza buzele chiar daca procedura de aplicare trebuie repetata mai des decat in cazul unui balsam mai consistent.
    Initial mi s-a parut cam ... tare dar acum m-am obisnuit, iar temperaturile mai ridicate l-au mai imblanzit si ne intelegem.
    Este foarte economic, chiar daca trebuie aplicat mai des acesta se consuma foarte greu.
    Are o cantitate de 4.25 grame, valabilitatea nu este mentionata pe ambalaj.

In concluzie, ma bucur ca am descoperit un produs ieftin si bun si cu siguranta il voi recumpara dar sunt curioasa si de alte arome ale acestei game. Este un bun partener si il port mereu cu mine atat la munca, cat si in excursii este prezent in geanta mea.

Voi l-ati folosit? Daca da, v-a placut? 
Va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like