De trei ori Farmec

vineri, septembrie 13, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Daca aici va prezentam topul Oriflame, iar aici topul Cien, pentru postarea de astazi m-am gandit sa va prezint cele trei produse de la Farmec pe care le consider cele mai cele.
    Cred ca aici mi-a fost greu sa aleg doar trei produse pentru ca majoritatea produselor Farmec sunt pe placul meu dar daca am inceput cu trei, trei vor ramane.
    Cu surle si trambite va anunt cele trei preferate ....

- Trebuie sa incep cu Pudra de argila pentru tratamente cometice AslaVital Mineralactiv. Am descoperit-o anul trecut si de atunci n-am mai renuntat la ea. O masca pe saptamana are grija de tenul meu, il lasa fin si catifelat. O folosesc in toate combinatiile posibile si pot sa afirm ca avem o relatie serioasa. V-am prezentat-o aici.
- Lotiunea pentru tratarea unghiilor Farmec - cu acest produs am o relatie si mai indelungata. Am descoperita in urma cu trei, patru ani nici nu imi mai aduc aminte bine si am achizitionat-o fara prea multe sperante. In perioada aceea unghiile mele erau un dezastru, se exfoliam iar eu sufeream pentru ca doream sa fie lungi si frumoase. Cu ajutorul acestei lotiuni am rezolvat problema iar acum o folosesc mai rar (cand imi amintesc) si nu mai am probleme. Ca de obicei, si in cazul acestui produs m-am aprovizionat si dupa cum puteti observa eu detin inca un produs care are ambalajul vechi. O sa incerc si noua formula care sper sa fie la fel de eficienta. A fost primul produs caruia i-am dedicat un review pe blog (aici) si, uitandu-ma in urma ma bucu observand cat am evoluat;
- Gelul Spumant antimicrobian Gerovital este cea mai noua descoperire. Inca de anul trecut am vazut ca multe bloggerite il prefera dar mi-a fost teama sa nu imi usuce tenul. Am hotarat sa ii dau o sansa vazandu-l uitandu-se insistent la mine de pe raftul Carrefour-ului. Mi-a atras atentia, am intins mana catre el, l-am luat si dusa am fost (dupa ce l-am achitat, bineinteles). A fost dragoste de la primul clabuc. Este bland cu tenul meu, este eficient, il folosesc si dimineata si seara si ma rasfata si olfactiv. Sistemul de dozare este perfect iar eu nu pot sa am alte pretentii de la el.

    Acestea fiind spuse, v-am prezentat cele trei produse care in opinia mea  merita cel putin nota 10.
    Voi ce produse Farmec iubiti? Ma ajutati sa fac noi descoperiri?

Kiss Kiss Dee

P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la Super Autumn Giveaway. O puteti face aici.

You Might Also Like