OOTD: Androgin

miercuri, septembrie 11, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi doresc sa va prezint un outfit, intr-un stil care imi place la nebunie. Stilul androgin combina cu succes atribute feminine si masculine iar rezultatul este remarcabil, un stil care te scoate din anonimat, dupa parerea mea.
    Pe langa rochitele care emana feminitate, tinutele office serioase, in garderoba mea veti gasi camasi barbatesti in carouri, cravate si bretele pe care le port adesea. Desi am repetat in nenumarate randuri ca nu sunt o fana a blugilor totusi trebuie sa fiu si eu in randul lumii asa ca am cate o pereche din fiecare model: clasici, boyfriend, skinny si bineinteles blugii rupti. In momentul in care sunt in pana de idei, ma opresc in fata dulapului, stramb putin din nas si pana la urma tot catre blugi imi indrept atentia.
    Tinuta de astazi este una dintre preferatele mele, o combinatie care ma salveaza de fiecare data cand ma intreb "Oare ce sa mai iau pe mine astazi?", un outfit simplu dar care nu este banal ci doar putin mai diferit.
    Sper sa va placa si sa fiti de acord cu mine.




   
    Ce parere aveti? Purtati tinute de acest gen sau le evitati?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like