OOTD: Falling in ... fall

miercuri, septembrie 25, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit, a venit toamna... Acopera-mi inima cu ceva...
    Astazi sunt putin melancolica... Mi se pare ca toamna a venit atat de repede, temperaturile au scazut atat de mult incat imi pare rau ca m-am plans de putinele zile de canicula. Promit, chiar promit ca anul viitor nu voi mai avea obiectii la capitolul temperaturi extreme (cu plus, bineinteles). Simt ca sunt ca o moara stricata. In loc sa ma bucur de acest anotimp, eu plang intr-una dupa vara ...
   Totusi, sa revenim la outfitul de azi. O pasarica mi-a soptit ca rozul cucereste teritoriul in defavoarea frumoaselor nuante de visiniu asa ca m-am conformat si astazi va propun un outfit in noile tendinte ale sezonului. Desi ma atrageau nuantele pastelate, am optat pentru o pereche de pantaloni roz inchis pentru ca mi se par "compatibili" cu vremea de afara. 
    In ultima perioada ma simt din ce in ce mai atrasa de camasute, mai mult sau mai putin complexe, le port in toate combinatiile posibile asa ca nici tinuta de astazi nu va fi scutita de prezenta unei camasute care imi place foarte mult. Am adaugat si un pulover si gata, sper sa va placa.









Am purtat:
- Pulover Tally Weijl Baddo Dark Grey - Kurtmann;
- Camasa ROMWE;
- Pantaloni Tally Weijl Hertha Dark Pink - Kurtmann;
- Pantofi Leonardo.

Ce parere aveti despre outfitul de azi?
L-ati purta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like