Postarea cu numarul 500 (ramble sau lucruri pe care le-am invatat de cand sunt blogger)

luni, septembrie 23, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,
Sursa


    Nici nu stiu cum a trecut timpul, nici nu stiu de unde a venit inspiratia, cert e ca am ajuns la postarea cu numarul 500.
    Chiar daca totul a inceput in joaca, intr-un timp foarte scurt blogul  a devenit foarte important pentru mine iar acum nici nu imi pot imagina diminetile si weekend-urile fara el. Sincera sa fiu in concediu, cand eram departe de voi, simteam ca imi lipseste ceva .... Am decis ca merit o pauza asa ca am incecat sa ma relaxez, sa imi incarc bateriile si am reusit. Acum, cand ma trezesc dimineata sunt plina de idei, incerc sa le ordonez si sa le astern usor pe "hartie", le organizez si vi le transmit. Sper sa fac acest lucru mult timp de acum inainte, imi place la nebunie!
    Astazi m-am gandit sa nu concep o postare in care sa vorbesc doar despre mine ci sa va spun si ce am invatat de la altii, cu ce am inceput, de la cine m-am inspirat, ce sfaturi am urmat, cate putin din fiecare.
    Ce parere aveti? E o idee buna? Eu sper sa va placa.
    Sa-i dam drumul:
    O sa incep cu prietenul meu de la care am invat ca: "cu rabdarea treci marea". La inceput aveam impresia ca stiu tot (ma inselam), ca totul arata perfect (din nou gresit) si daca ceva nu iesea ma intristam (asta ca sa ma exprim frumos). De la el am invatat sa nu ma mai grabesc si ca incet si cu rabdare ma pot autoperfectiona. Dupa o vreme, am inceput sa il ascult iar acum e chiar uimit (cateodata) de rabdarea de care dau dovada.
    Am invatat sa respect munca pe care o depun "colegele" mele. Nu e usor sa fii blogger, sa stiti! In spatele unei postari de calitate se ascunde mult efort. Nu e chiar asa cum imi imaginam la inceput: faci o poza, iti expui ideile si asta e tot (in cazul in care vrei sa faci ceva de calitate). Fetelor, respectele mele!
    De cand o stiu, Iguanitza militeaza pentru poze de calitate. La inceput nu intelegeam care e problema, care sunt pozele care sunt chiar atat de urate. Uitandu-ma in urma.... la primele poze pe care le am pe blog ... imi vine sa ma transform intr-o testoasa, sa ma ascund in carapacea mea si sa raman acolo! Dar nu le sterg! Vor ramane acolo, in acest mod imi voi aminti mereu de unde am plecat si cat am evoluat (am evoluat, nu?).
    De la Koko am invatat cum sa aplic genele false. Nu am obtinut rezultate excelente de la prima aplicare dar, in timp, am inceput sa ma inteleg din ce in ce mai bine cu ele.
    Am invatat despre importanta folosirii primer-ului si despre obtinerea unui blending perfect. Alice ma tragea de maneca de fiecare data cand postam un machiaj (aratam ca un clown), iti multumesc pentru atentionarile repetate.
    Prima sursa de inspiratie in materie de nailart si poze perfecte a fost Makeup Withdrawal. Admirandu-i munca am realizat unde ma aflu si unde mi-as dori sa ajung.
    Daca pana in urma cu doi ani nu dadeam importanta ingrijirii cuticulelor, ei bine am invatat ca aspectul lor este foarte important (ma declar o norocoasa, nu sunt de neimblanzit) si ca trebuie protejate in permanenta.
    Din aceeasi categorie face parte si top coat-ul. Il consideram inutil deoarece in trecut nu ne intelesesem bine. Am descoperit ca daca top coat-ul e de calitate te poti oglindi in manichira pe care o ai (exagerez putin).
    Cred ca daca spun Pasagera nu e nevoie de alte explicatii. Am invatat multe lcruri de la ea si de fiecare data cand o vizitez invat ceva nou.
    Am renuntat la prosopul de fata si acum folosesc doar servetele din hartie. Tenul meu apreciaza acaesta decizie.
    Am invatat ca detaliile conteaza. Daca inainte eram atenta la acest aspect, acum dezvolt mici manii pentru detalii carora multe persoane nu le acorda importanta.
    Si lista poate continua, dar nu doresc sa va plictisesc.
    Acestea fiind spuse, doresc sa va multumesc voua care sunteti mereu aici, sunteti alaturi de mine cu un comentariu, o critica sau o incurajare, fiindca fara voi By Dee makeup and more nu ar exista.
    As dori sa stiu daca v-a placut postarea de azi si daca sunteti interesate si de o continuare.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!
    
    

You Might Also Like