Preferatele lunii septembrie

luni, septembrie 30, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E luni, e ultima zi din luna septembrie si ploua torential ... minunat!
    Sa nu ne intristam pentru ca nu avem voie! A mai trecut rapid o luna, am facut noi descoperiri, am o lista noua cu produse preferate asa ca n-o mai lungesc si incep prezentarea lor.


- Nu pot sa incep decat cu gelul de dus crema Yves Rocher Jardins du Monde cu nuca de macadamia, (momentan) cel mai delicios gel de dus din lume. Vi l-am prezentat aici  si recunosc, il folosesc cu grija, mi-e teama sa nu il termin prea repede.
- Despre uleiurile bio MAYAM v-am povestit aici  sunt noile descoperiri ale acestui sezon si incerc sa le folosesc cu sfintenie. Daca doriti sa le testati si voi va puteti inscrie la giveaway-ul de aici.
- Spuma pentru curatarea fetei Nivea sensitive este tot proaspata. Imi place, mi se pare atat de usoara incat am impresia ca ma spal cu mici norisori. Curata bine si nu usuca tenul;
- Lotiunea de corp Vanilla Dee-Lite este un deliciu cu care ma rasfat in fiecare seara. O sa va povestesc in curand cate ceva despre ea.
- M-am reintors la crema de maini Cien. De cand au scazut temperaturile pielea mainilor mele plange dupa hidratare intensa. Aceasta crema este solutia optima pentru mine. Este foarte consistenta si hranitoare.
- CC Cream-ul Elmiplant este cea mai noua si cea mai buna achizitie. Este necesar un review urgent! Trebuie sa afle toata lumea de el!
- Crema hidratanta Bioliv imi place foarte mult. Are o aroma proaspata si este hidratanta. Ne intelegem bine, in curand va voi povesti cate ceva.
- Dupa cumva spuneam in postarile anterioare toamna aceasta aleg nuante inchise si nuante de portocaliu. In luna septembrie am preferat MIYO - aici si NYX - aici.

 Cartile acestei luni au fost:
- Prietenul nevazut - Cecelia Ahern - o carte interesanta, usoara care mi-a placut.Acum ca am citit aproape toate cartile Ceceliei (intre timp a mai aparut una) pot sa va prezint si un clasament personal:
1. P.S. Te iubesc;
2. Cadoul;
3. Suflete pereche;
4. Prietenul nevazut;
5. Disparuti fara urma.

- Indragostita de un inger - Federica Bosco - este o carte extraordinara cu un final  .... incert. Am discutat pe aceasta tema cu Deena si am ajuns la aceeasi concluzie. Federica, Federica avem nevoie de o continuare! Indragostita de un inger face parte din categoria cartilor pe care nu le poti lasa din mana si pe care le termini intr-o zi, maxim doua.

    Acestea ar fi preferatele lunii care se incheie astazi.
    Sunt curioasa daca avem preferinte comune? Voi ce ati descoperit in ultima perioada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like