Review: Prima Donna Collection Premium Studio Pro Cosmetic Makeup Brushes Set

luni, septembrie 09, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Totul a inceput in joaca. Cateva farduri, culori vesele, cateva aplicatoare (acelea cu buretei). Am inceput sa le aplic si mi-am dat seama ca imi place. Imi place sa le aplic, sa le combin, sa ma joc cu ele. Apoi, mi-am dat seama ca rezultatele nu sunt la fel de spectaculoase pentru altii precum mi se pareau mie si am inceput sa ma uit la tutoriale, sa invat de la altii, sa ma inspir ...
    Treptat, am descoperit magia pe care ti-o ofera pensulele, modul in care poti aplica fardurile fara ca ele sa isi piarda intensitatea, efecte, umbre, nebunii. Am invatat ca nu trebuie sa iti fie teama sa exeprimentezi, sa iti doresti mai mult, rezultate mai bune. Cu ambitie si perseverenta putem sa reusim!
    Astazi doresc sa va prezint  Setul de pensule Prima Donna Premium Studio Pro. Am primit acest set in urma cu cateva saptamani si de atunci am abuzat de ele testandu-le fara mila.
    M-am bucurat in momentul in care fost acceptata in campania de testare si am asteptat cu nerabdare avizul.  Coletul a ajuns in manutele mele dupa doua saptamani la posta, atent ambalat. Simplu si rapid, fara sa fiu legata de programul postei vamale.
    Imi doream de foarte mult timp un set complex care sa contina toate pensulele de care am nevoie pentru a obtine diverse tipuri de machiaj. Recunosc, in trusa mea se aflau foarte putine pensule, rasfirate si adesea foloseam doar pensula pentru aplicarea fardului, blending, eyeliner si pensula pentru aplicarea pudrei/ blush-ului. Incercam sa ma conving ca pentru mine aceastea ar fi suficiente, pana acum ...
    In primul rand mi-a placut husa din material textil, solid  care gazduieste cele 18 pensule. Fiecare pensula era ambalata individual in folie din celofan. In acest fel toate se afla la indemana mea, protejate. Pot sa mai adaug si ca imi place ca husa e neagra? Mi se pare ca ii ofera o eleganta aparte.
    Fiecare pensula din acest set este confectionata dintr-un amestec de fire de par naturale ( cal, zibelina, capra) si fire sintetice. Sunt rezistente si se comporta foarte bine si dupa o spalare (este recomandata spalarea pensulelor si inainte de prima utilizare). Manerul este confectionat din lemn si sunt foarte usoare.


    Acum, sa le luam in ordinea numerelor de pe tricouri, nu?
    Le-am grupat in echipe a cate trei si va voi vorbi despre fiecare in parte.


- Large Powder Brush -  o numesc "pufosenia" setului din motive evidente. Este mare si usor de utilizat: din doua, trei manevre  pudra este aplicata perfect.
- Flat Kabuki Brush - o folosesc pentru aplicarea fondului de ten, daca doresc o acoperire mai mare, o aplicare mai precisa.
- Powder/Blush Brush - aplicarea blush-ului a devenit o placere de cand o am. Daca inainte ma schimonoseam in fata oglinzii incercand sa obti un efect cat mai natural acum eu si blush-ul meu am devenit cei mai buni prieteni. O folosesc zlnic si nu vreau sa imi imaginez viata fara ea.


- Large Angled Contour Brush - fata de aplicarea fardului de obraz, conturarea mi se parea fizica cuantica - calcule precise pentru aplicare, chin si haos pentru a nu arata artificial. Este mai subtire decat pensulele cu care eram obisnuita si ofera mai multa precizie. Aplicarea este mai usoara, conturarea incepe sa imi placa din ce in ce mai mult.
- Foundation Brush - cand ma uit la ea ma gandesc sa imi iau tempera si sa incep sa pictez. Are fire albe si este foarte moale, usor de manvrat. La fel ca si in cazul pensulei Kabuki, o folosesc pentru aplicarea fondului de ten sau a unor eventuale retusuri;
- Large Fluff Brush - pufoasa, moale si precisa. O folosesc pentru aplicarea iluminatorului in zona pometilor;


- Large Shader Brush - am testat-o fara sa ii ofer prea multe sanse. Mi se parea mult prea mare pentru pleoapele mele. Ei bine, m-am inselat. Este foarte usor de folosit, stiu ca ma repet dar cu o precizie de profesionist am aplicat fardul in doi timpi si trei miscari. Da, ne intelegem foarte bine.
- Tapered Blending Brush - maturica colectiei (atat de mult imi plac incat le-a poreclit). Mereu ma intrebam ce trebuie sa faci pentru a obtine o imbinare perfecta a nuantelor pe care le folosesti intr-un machiaj (aceasta este provocorea mea, acesta este primul aspect pe care il observ si la machiajul altor persoane ). In urma cu ceva timp nu ii dadeam importanta, adaugam culorile si pam-pam mi se parea ca magia s-a produs.Ma inselam. Daca nu imbini frumos culorile rezultatele sunt pur si simplu dezastruoase! Acum, daca stiu ca nu am timp sa ma ocup de blending prefer sa folosesc o singura culoare. Aceasta pensula, caci ea e subiectul principal mi-a usurat foarte mult munca. Din cateva miscari circulare am imbinat nunatele iar rezultatul e pe placul meu;
- Medium Angled Shading Brush - pensulele de acest gen au fost o mare descoperie pentru mine. Le folosesc pentru aplicarea fardului in zona exterioara a ochiului, pentru formarea v-ului perfect. Imi place, ma ajuta foarte mult iar perii sai moi nu agreseaza deloc pielea.



- Concealer Brush - pe dansa o folosesc mai putin deoarece corectorul pe care il folsoesc in prezent are propria pensula. Am invatat un truc, si o folosesc pentru retusarea finala a machiajului ochilor.
- Short Shader Brush - o folosesc pentru machiajul de la baza pleoapelor: uniformizarea si intinderea eyelinerului, sau a fardului de pleoape.
- Small Tapered Blending Brush - despre "afacerea" blending v-am vobit mai sus. Pensula aceasta este mai mica si mai putin pufoasa. Asta nu inseamna ca nu se descurca la fel de bine.



Eye Shading Brush - o folosesc pentru aplicarea fardului. Are dimensiuni normale, peri fini, ne intelegem.
- Pencil Brush - o folosesc pentru aplicarea iluminatorului in coltul intern si sub arcada. Micuta, permite o aplicare precisa.
- Small Angle Brush - cu ea ma joc cu umbrele. Este foarte rigida, pot trasa linii, pot sa ma joc cu nuante presimt ca machiajul cut crease va fi unul reprodus in diverse combinatii in aceasta toamna;



- Angled Brow Brush - o folosesc pentru conturarea spracenelor. Este cea mai putin folosita pensula din intregul set (imi vopsesc periodic sprancenele deoarece mi se pare cea mai convenabila activitate - am sprancene blonde, cu o forma putin ciudata iar conturarea lor mi-ar lua prea mult timp).
- Eyeliner Brush - recunosc, am fost sceptica in privinta ei. Eu eram obisnuita cu pensule rigide pentru ca mi se pareau mai usor manvrabile. Aceasta este mai groasa la baza , cu varf subtire si destul de flexibila. Prima oara cand am testat-o ma grabeam si mi-am spus ca un machiaj cat eye ma va salva. M-a impresionat de la prima "liniuta"! Este foarte usor de utilizat iar rezultatul a fost spectaculos. Pe cuvant! Nu ma asteptam sa obtin un rezultat multumitor fara sa oftez putin. Ei bine, cu dansa m-am inteles din prima.
- Retractable Lip Brush - aplicarea rujurilor in nuante inchise a devenit o joaca cu ajutorul ei. Mai are rost sa spun ceva? 

    In concluzie, sunt foarte multumita de aceste pensule si nu am nimic de obiectat la adresa lor. Desi in trecut preferam pensule cu manere mai mai scurte acestea m-au facut sa-mi schimb parerea si in aceasta privinta. L e dau nota 10 cu felicitari.
    Setul poate fi achizitionat de aici sau de aici  la un pret de 49.99 $.
Best Fashion Online Store
    Sper ca ati avut rabdare sa cititi postarea de azi si bineinteles sper ca v-a placut.

  Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!



You Might Also Like