Something different (inspired by ... Delia Matache - U)

luni, septembrie 02, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     A trecut ceva timp de la ultima postare inspired by nu-i asa?
    De aceasta data nu am pus niciun titlu care sa inceapa cu LOTD sau LOTN deaorece este ceva diferit. M-a inspirat noul videoclip al Deliei Matache - U (Fighting with my ghosts), in special partea in care este legata la ochi. Mereu am fost fascinata de aceste look-uri, de starea pe care o transmit si mi-am spus ca acum este momentul sa incerc si eu.
    Pentru machiajul tenului folosit BB Cream-ul Holika Holika, putin contur cu ajuorul pudrei Deborah -La Cipria - nr. 40 si blush-ul MUA nr. 06.
    Pentru buze am combinat balsamul de buze Madre Bees cu dermatograful Revlon Luxurious - nuanta Navy peste care am aplicat putin gloss pentru un efect de volum mai intens.
    Si ... rezultatul final ....



In cazul in care nu ati vazut videoclipul Deliei ... 



Voi va lasati inspirate de videoclipuri?
Va place sa va jucati cu diverse combinatii?
Eu cred ca uneori e benefic sa ne depasim zona de confort si sa incercam lucruri noi. Voi ce parere aveti?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!
 

You Might Also Like