Golden Rose Goodies

sâmbătă, noiembrie 02, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca stiti ca sunt o mare fana a ojelor Golden Rose iar in momentul in care am fost anuntata ca sunt acceptata in campania de testare a acestor produse chitaielile si chicotelile nu au intarziat sa apara. Cine ma cunoaste stie ca imi plac la nebunie lucrurile frumoase, iar zambetele largi de pe chipul meu au confirmat din nou acest lucru.
    Am asteptat cu sufletul la gura coletul iar joi, rupeam cu sete cutia in care se aflau atent ambalate bijuteriile mele (din acest motiv o sa vedeti doar poza de grup, cutia nu a supravietuit atacului nemilos).
    Urmatoarele minunatii si-au scos timid capsoarele uitandu-se la mine si sperand sa nu aiba aceeasi soarta ca si raposata (cutia).


    Primele produse supuse unor atente investigatii au fost ojele, bineinteles.

Am ales:
- Holiday Nail Color - no 74;
- Impression Nail Color - no. 18
- Jolly Jewels Nail Laquer - no. 103;
- Matte Velvet Nail Laquer - no. 110;
- Oja pentru Nail Art - no. 110
- Rich Color Nail Laquer - no 05;
- Rich Color Nail Laquer - no 48.
- Top coat Gel look.

    Apoi, au urmat produsele pentru machiaj care daca vor fi cel putin la el de bune ca si produsele destinate unghiutelor, ma vor fideliza si ma vor trasforma in cel mai mare fan al produselor Golden Rose.


Am ales:
- Cat Walk Mascara;
- Golden Rose Lipstick - no 79
- Moisturizing Cream Foundation - no. 04
- Silky Touch Blush - no. 204;
- Silky Touch Compact Powder -no 04;
- Silky Touch Pearly Eyeshadow - no 115.
- Golden Rose Eyeliner pencil - no. 310.

    Acestea sunt inculpatele care in perioada imediat urmatoare vor fi supuse celor mai aprige incercari in ciuda aspectului lor adorabil.
     Ce parere aveti despre alegerile mele?
    Ce produs va face cu ochiul? Cu ce ar trebui sa incep?

Nu in ultimul rand, doresc sa le multumesc celor de la cosmania.ro pentru toate minunatiile pe care mi le-au trimis.

Kiss Kisssi un weekend de vis!

You Might Also Like