NOTD: Matte Impression

joi, noiembrie 21, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint o noua manichiura conceputa cu ajutorul ojelor Golden Rose.
    Am spus mereu ca nu sunt o fana a ojelor mate dar daca mi s-a propus sa le testz, am zis ca pot sa ma sacrific le dau o sansa.
    Am ales o oja care pe site mi se parea neagra dar, in momentul in care am aplicat-o pe unghiute mi-am dat seama ca am de-a face cu un gri cu mici irizatii stralucitoare foarte putin sesizabile. Combinatia perfecta pentru mine. Mat, dar nu chiar de tot.
    Dupa ce am aplicat cele doua straturi de oja Matte Velvet Nail Laquer - no. 110 (caci despre ea este vorba) am stat, le-am admirat, dupa care am mai adaugat cate un strat de paiete stralucitoare din Impression Nail Color - no. 18 pe degetul mic si inelar. Acum am putut sa spun: wow!
    Imi place rezultatul obtinut si cu siguranta voi mai purta aceasta manichiura.

    Personajele principale:


Ce parere aveti despre manichiura de azi?

Kiss Kiss Dee

P.S.: Puteti achizitiona cele doua oje atat de la standurile Golden Rose cat si de pe site-ul cosmania.ro.

You Might Also Like