NOTD: Purple love

vineri, noiembrie 08, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri, dar nu e zi de imbulinare si m-am gandit sa va fac sa va treaca dorul de buline cu ajutorul unei manichiuri inflorate.
     Daca nu am timp sa imi pun la incercare talentul, apelez la artificii.
    De aceasta data am folosit floricele-abtibild 3D pe care le-am gasit in coletul cu "jucarii" primite de la Depozitul de frumusete. Nu e prima data cand folosesc asa ceva si recunosc, am preferat mereu sa le folosesc pentru pedichiura respectiv pentru "impopotonarea"  unghiei degetului  mare (suprafata plana este mai mare).
    De obicei aplic un strat de oja mai gros, dupa care fixez abtibildul si aplic un strat generos de top coat. De aceasta data am lasa oja (NYX - Inception) sa se usuce iar floricele mele nu au fost fixate exact asa cum ar fi trebuit. In consecinta, manichiura mea a rezistat fix o zi. Dar a fost frumoasa....
    Sper sa va placa.









Cateva ponturi in cazul in care doriti sa folositi aceste abtibilduri:
- Dezlipiti-le cu grija - sunt foarte finute si se rup usor.
- Aplicati un strat generos de oja si nu il lasati sa se usuce in totalitate;
- Aplicati abtibildul si apasati-l usor pentru a-l fixa;
- Aplicati top coat.

    Aceasta este modalitatea prin care reusesc sa obtin manichiuri frumoase cu ajutorul acestor mici artificii.

    Voi folositi abtibildurile? Va plac?
    Cum reusiti sa le "prelungiti viata" ?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like