NOTD: Vinerea imbulinata #19

vineri, noiembrie 01, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu-i asa ca nu ati uitat ca  e vineri si ca e zi de imbulinare?
    Astazi, am purtat pe unghiute culorile acestui anotimp si am incercat sa exemplific si cu ajutorul pozelor cat de mult imi plac. Da, port buline tomnatice si sper sa va placa.
    Am folosit maroniu si galben pentru toate frunzele care in ultima perioada ne coloreaza atat copacii cat si strazile...


    Verde, pentru toata verdeata care se incapataneaza sa ramana"vie" pentru cat mai mult timp...


    Si cateva buline roz, pentru toate floricele care inca rezista contrar asteptarilor. Eu am prins o floare de munte (n-am rupt-o, am folosit-o doar pentru "decor" si am lasat-o sa coloreze peisajul).


    Ce parere aveti despre bulinele mele?
    Dar despre scurta mea interpretare?
    Va invit sa le vizitam si pe Alexia si Alexantza. Oare ele cum au imbulinat-o de aceasta data?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like