NOTD: Vinerea imbulinata #20

joi, noiembrie 14, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Da, da, da! Am ajuns la episodul cu numarul 20 al calatoriei noastre imbulinate.
    La inceput nici nu imi puteam imagina ca as putea concepe atatea manichiuri simpatice, in schimb acum, ma uit a cateva oje si am o gramada de idei pe care abia astept sa le astern pe unghiute.
   Iubesc bulinele din ce in ce mai mult si imi place sa ma joc cu ele.
   Astazi, va prezint un "stol de buline". Am inceput cu buline de dimensiuni mai mari, apoi am aplicat si cateva bulinute liliputane. 
    Rezultatul? Rapid si simpatic. Sper sa va placa.






Produse folosite:


- Rich Color Nail Laquer - no. 05 - via cosmania.ro;
- Rich Color Nail Laquer - no. 48 - via cosmania.ro

- Top coat Gel look - via cosmania.ro.

Acum, va invit sa le vizitati si pe Alexia si Alexantza.
Oare ele cu ce ne vor surprinde? 


Kiss Kiss Dee

You Might Also Like