O zi cu statut de VIP (surpriza by Oriflame)

sâmbătă, noiembrie 30, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Oare cum sa incep intr-o maniera cat mai pozitiva aceasta postare?
    Hmmmm .... Saptamana aceasta a fost plina de provocari (e singurul termen acceptabil care imi vine in minte) dar ziua de joi a fost inseninata de catre Oriflame.
    Dis de dimineata am primit un sms de la firma de curierat prin care eram anuntata ca un colet de la Oriflame se indreapta spre mine. Am inceput sa ma gandesc ce-ar putea sa fie dar nu am putut sa prevad sub nicio forma surpriza care ma astepta.
    M-am uitat suspect la cutia mare pe care mi-a inmanat-o curierul si ma tot intrebam ce-ar putea sa contina. Am jumulit-o in stilul caracteristic si am descoperit minunea.
    O cutie extrem de eleganta astepta sa fie deschisa cu delicatete.


    Am incercat sa ma controlez si  incet, cu finete am desfacut fundinta, am ridicat capacul si am inceput sa chicotesc.
    Ce am gasit inauntru?

    Oare cu ce sa incep?
    Apa de parfum VIPnight a fost prima care mi-a atras atentia. E noutatea cu care Oriflame intampina sarbatorile asa ca, am indepartat celofanul, am pulverizat, am adulmecat si am concluzionat:  E perfect pentru iarna! Are o aroma dulceaga, placuta care te face sa te gandesti la o seara petrecuta la caldura privind fulgii de nea care se astern intr-un strat gros pe asfalt  (intr-o locatie exclusivista, evident...ca doar sunt VIP).
    O cutiuta neagra se diferentia fata de continutul cutiei aurii. Am desfacut-o si inuntru am descoperit o pereche de cercei 3 in 1. Simpli, eleganti, frumosi.

    Apoi, ambalajele aurii mi-au monopolizat interesul. Giordani Gold si-a sa gama: perle iluminatoare, ruj, mascara, fond de ten compact anti - imbatranire. Toate, ale mele!

     Stiti deja ca sunt o fana a cutiutelor magice asa ca, minunea rosiatica Tender Care Blackcurrant s-a potrivit la fix deoarece cea cu ciocolata pe care o aveam s-a ratacit prin casa. Sugubeata!

    Nu poti sa fii un VIP daca nu mergi la SPA si nu savurezi putina sampanie! Cred ca aceasta a fost si deviza Oriflame deoarece in cutiuta minunata am gasit si surprize destinate relaxarii mintii si trupului.
     O surpriza incantatoare! 
    Multumesc  Oriflame pentru ca mi-ai inseninat ziua si pentru ca te gandesti mereu sa ma rasfeti!

Voi, cand ati fost ultima data rasfatate?

Kiss Kiss si un weekend de vis!
   
   

You Might Also Like