Ochelarii mei Firmoo - part 2

marți, noiembrie 12, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Despre prima mea experienta cu Firmoo v-am povestit aici in urma cu aproape un an... Timpul a trecut, colaborarea a continuat iar in momentul in care am primit o noua propunere pentru a testa ochelari nu am stat pe ganduri si am acceptat.
    De aceasta data am ales o pereche cu lentile transparente  (stiu ca stiti ca imi plac la nebunie) si sunt foarte multumita de alegerea facuta.
    Am "rasfoit"  paginile site-ului iar acestia mi-au atras atentia. Sunt simpli si eleganti, singurele aspecte care ma interesau. Am facut cateva masuratori deoarece toate dimensiunile sunt prezentate pe site si am concluzionat: Sunt facuti pentru mine!  am finalizat comanda si am asteptat cuminte sa ajunga.
    Dupa prelucrarea si procesarea comenzii am primit un tracking number iar in aproximativ 24 ore DHL-ul batea la usa mea (imi place la nebunie sistemul de tracking  pentru ca pot verifica locatia coletului la orice ora, prietenul meu mi-a spus "micul detectiv").
    Am desfacut rapid pachetelul si inauntru am gasit: un toc negru elegant in care se afla o laveta inscriprtionata cu sigla Firmoo si  ochelarii mei, iar pe langa acestea un port din material sintetic si o surubelnita.
    V-am facut curioase?
    Priviti ce mi-am ales.

    
    Mica surubelnita de care nu cred ca o sa am nevoie (e un plus pentru ca este inclusa in colet).

    Si cateva poze cu subsemnata. Am profitat de ultimul machiaj pe care l-am pregatit pentru voi si am facut o mica sedinta foto si u acesti ochelari.




    In mare, aceasta a fost ultima mea experienta cu Firmoo. Ma declar multumita si de aceasta data, nu am nimic de obiectat la adresa lor. Ii pot descrie in doua cuvinte fara sa exagerez: promptitudine si profesionalism.
    Imi place foarte mult modelul pe care l-am ales si, recunosc acum ma tenteaza aceasta pereche cu o rama cu model animal print.

Ce parere aveti despre modelul pe care l-am ales? 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like