OOTD: It's getting cold in here

joi, noiembrie 28, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Daca in urma cu cativa ani buni, Nelly se auzea peste tot cu Hot in here eu m-am adaptat conditiilor actuale, am inlocuit un singur cuvant si asa am ajuns la denumirea outfitului de azi.
    Vine iarna, temperaturile scad, iar mie mi s-a facut pofta de fustite scurte. Foarte potrivit... Cu tremur in privire si-n simtire, va prezint o tinuta care sper sa fie pe placul vostru.




    Avand in vedere ca Black Friday bate la usa, ma simt datoare sa va povestesc cate ceva despre "jacheta" de mai sus. Cele care ma cititi cred ca stiti cat de mult am visat-o iar dupa aproximativ doua luni (nu exagerez deloc) ma indreptam increzatoare spre posta vamala. Vad plicul ... ma gandesc ca e un alt colet ... desfac plicul vad ceva care seamana cu jacheta mea.... Bun, dupa o analiza amanuntita doresc sa va spun ca: nu este captusita, materialul este foarte subtire si din acest motiv nu o pot numi jacheta si in cel mai bun caz un cardigan mai gros iar finisajul lasa de dorit. Nu stiu daca materialul coincide pe toate site-urile dar eu asta am primit si asta va prezint. Nu am absolut niciun motiv pentru a "impopotona" un produs si nici nu imi doresc sa aruncati cu rosii in mine in cazul in care o veti comanda.
   Alte obiectii nu mai am la adresa ei. Croiul e pe placul meu, marimea mi se potriveste (am o singura dilema, eu am comandat marimea S iar pe eticheta este specificata marimea L - probabil dintr-o eroare), culorile coincid  cu cele la care ma asteptam. Este primul produs care m-a facut sa oftez si sper ca acest lucru sa nu se mai intample.








    Deena a descoperit puloverul pe care il port astazi. Mi-a trimis link-ul, mi-a spus ca are unul asemanator si al meu a fost (tot dupa doua luni). Materialul presarat cu mici paiete este pe placul meu iar detaliul din spate m-a cucerit.
    Despre ciorapii pantalon nu cred ca mai are rost sa spun ceva. Mi s-au parut atta de frumosi incat mai aveam putin si ii luam pe mine dupa ce am ridicat coletul. De la prima atingere mi-am dat seama ca am de-a face cu un material de calitate si nu m-au dezamagit nici dupa ce i-am purtat.

Am purtat: 
Jacheta - Romwe;
Pulover - Aupie;
Fusta & esarfa - no. name; 
Ciorap pantalon - Sosetaria;
Cizme - Leonardo.


    Sunt tare curioasa daca acest outfit e pe placul vostru si de asemenea, daca credeti ca e utila postarea mea, presarata cu mici detalii despre produse.

    Va astept cu drag comentariile.


Kiss Kiss Dee


You Might Also Like