Poftiti la ... Cheile Cibinului?

duminică, noiembrie 17, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

In postarea anterioara - click aici va spuneam ca aventura noastra la Gura Raului va continua si ma tin de cuvant.
     In plimbarea noastra am ajuns la o rascruce de drumuri iar unul dintre indicatoare ne indruma catre Cheile Cibinului/Paltinis pe un traseu de aproximativ 2, 5 ore (semnalizat cu bulina rosie).  Chiar atunci am urcat putin, dar era destul de tarziu asa ca am hotarat sa nu ne aventuram si ne-am intors cu promisiunea de a bifa si acest traseu.
    Dupa doua saptamani, vazand ca vremea e prielnica am decis ca nu mai asteptam pana anul viitor ci locatia merita sa fie bifata acum, pana cand ziua nu se micsoreaza de tot.
    Trezirea matinala si drumul aferent au fost "floare la ureche" iar noi, rebeli si increzatori nu am mai lasat masina la baraj, asa cum facusem data trecuta ci ne-am aventurat, sperand sa ajungem cu ea pana la indicator. Ei na! Da de unde, noroiul de care va povestisem si data trecuta ne astepta cu bratele deschise asa ca, la primul popas am lasat-o sa  se odineasca iar noi am continuat aventura pe jos.
   Frig dom'ne frig! Nu ma asteptam sa fie chiar atat de frig! Am avut noroc cu hanoracele suprapuse pentru ca fara ele, aventura s-ar fi sfarsit inainte de a incepe (si eu care ma gandeam ca vremea era potrvita pentru colanti...bine ca am luat alti pantaloni). Prietenul meu radea de mine si de echipamentul meu soc. La inceput tineam strans la spate si trepiedul poate, poate ma va incalzi  In pas alert cu cateva raze de soare am ajuns si la intersesctia sus-numita.
    Am urmat calea bulinei rosii si am inceput sa admiram peisajul. Ei bine, jocul de culori nu a fost la fel de impresionant ca si data trecuta dar traseul este deosebit. Caderile de apa sunt impresionante, linistea  mai mult decat prezenta. Doar noi si muntele! Relaxant placut, deosebit. Am si uitat de frig!

Trebuie sa precizez un aspect, care m-a cam intristat. Din pacate pe acest traseu se construieste o mica hidrocentrala iar peisajul este "infrumusetat" cu o maaaare conducta alba (de ce nu s-a gandit nimeni si la aspectul vizual in momentul in care a fost "plantata" acolo va spun sincer ca nu pot sa inteleg). Trebuia sa ne strecuram pentru a reusi sa vedem cate ceva si ne-am bucurat ca de la un moment dat lucrarile erau intrerupte. Probabil pana anul viitor acestea se vor finaliza, asa ca noi ne putem considera norocosi ca am reusit sa ne bucuram si de o bucatica de natura (ah ce ciuda mi-e!).

Taras - grabis, printre dardaieli si zambete am ajuns chiar mai repede la Cheile Cibinului, le-am admirat (cat se putea admira, nu vreau sa fac o drama din acest articol din acest motiv voi publica doar pozele din care veti putea remarca frumusetea acestui loc) si am decis sa continuam plimbarea (a fost ultima aventura din acest an asa ca am profitat).

Am continuat drumul pe cararea care duce spre Paltnis, ne-am bucurat de natura, verdeata, ne-am oxigenat si ... recunosc ...eu am fost cea care a cedat.

La un moment dat, drumul devine din ce in ce mai abrupt si, amintindu-mi de experienta de pe Valea Moasei mi-am dat seama ca nu mai sunt pregatita nici fizic nici psihic de un nou traseu mai ... dificil. Oricum pana la Paltinis mai aveam de urcat aproximativ 2 ore si riscam sa ne prinda intunericul pe drum asa ca, m-am retras pe un covor de frunze ruginii si mi-am tras sufletul in timp ce prietenul meu s-a mai plimbat putin prin zona.

Cat de relaxant poate fi! Sa stai intins, sa privesti cerul in cea mai deplina liniste! Extraordinar. nu imi mai venea sa plec. La un moment dat prietenul meu a tras de mine fiindca incepuse sa se plictisesca si a trebuit sa imi adun osemintele si sa ma pregatesc de coborare.
    Intoarcerea mi s-a parut si mai frumoasa deoarece temperaturile crescusera putin si soarele razbatea mai puternic printre ramurile copacilor.
    A fost frumos, ne-am relaxat, am facut multe poze si cu tristete-n glas ne-am luat la revedere de la munte pentru acest an.

Acum, ne facem planuri pentru anul viitor si ne gandim cum sa mai profitam de cele cateva zile de toamna care ne-au mai ramas.
    Oare unde sa mai hoinarim?

Pana una alta sper ca nu v-am plictisit cu postarea de azi si ... va intreb: Pofiti la ... Cheile Cibinului?