Poftiti la ... o plimbare (Barajul Gura Raului)?

duminică, noiembrie 03, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Atat eu, cat si prietenul meu suntem fascinati de modul in care toamna se joaca cu frunzele, de peisajele de munte si in fiecare weekend incercam sa profitam de vremea frumoasa si sa facem plimbari in zone mai mult sau mai putin apropiate de Sibiu.
    Pozele pentru postarea de azi sunt facute intr-o duminica, la inceputul lunii octombrie. Stateam si ne intrebam unde am putea sa ne petrecem duminica, sa fim atat la aer liber si sa ne si plimbam intr-un loc frumos. Eu spun ca ideea a fost a mea, el sustine ca sugestia a venit din partea lui ... inca nu am ajuns la un consens (eu am dreptate!) cert e ca am ajuns la Barajul Gura Raului.
    Buna idee! Peisajul a fost pur si simplu magnific! Lacul de acumulare Gura Raului (el este cel care ne-a fascinat) s-a format in urma construirii barajului si are o suprafata de 65 ha. Desi aceasta zona este adesea frecventata de iubitorii de gratare, am avut noroc deoarece nimeni nu a perturbat linistea si am profitat de tot ceea ce natura avea de oferit (inclusiv alune salbatice - pe care din pacate nu le-am fotografiat).
    Am coborat incetisor din masina, usor zgribuliti din caza diferentei de temperatura dintre Sibiu si zona muntoasa in care ne aflam am scos aparatul si am inceput plimbarea.
    Exceptand noroiul care ne-a dat batai de cap, pot sa spun ca ne-am bucurat de o plimbare deosebit de placuta.
    Am admirat lacul..




Am admirat peisajul ...



    Ne-am facut chiar si un prieten, care s-a incapatanat sa apara in pozele noastre (l-am botezat Pufi cel frumos)...





    La o distanta de  aproximativ trei kilometri de baraj se afla comuna Gura Raului, un loc in care m-as retrage pentru cel putin un weekend datorita frumusetii sale. Doar uitandu-ma la case si la peisaj m-am simtit mai relaxata. Totul pare linistit, odihnitor iar panorama ..nepretuita.


    Aceasta a fost plimbarea de duminica si va intreb: Poftiti la ... Gura Raului?

Kiss Kiss Dee
 
    P.S.: Va urma si partea a doua, deoarece in plimbarea noastra am gasit si un traseu de munte pentru care a trbuit sa ne intoarcem.

You Might Also Like