Review: Black Glamour Eyelashes

marți, noiembrie 26, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    La sfarsitul lunii trecute, dupa indelungi asteptari, am intrat in posesia noilor mele jucarii pe care mi le trimisesera cei de la kkcenterhk.
    De aceasta data am ales un model care iese putin in evidenta, genele fiind mai lungi si mai dese in coltul extern.


    Un set ES - Black Glamour Eyelashes (caci despre ele este vorba) contine cinci perechi de gene false, lucrate manual care desi sunt mai lungi decat ceea ce am purtat/folosit pana acum, nu arata artificial.
   

    Asa cum eram obisnuita de la celelalte seturi ES pe care le-am testat, nici acestea nu m-au dezamagit.
   Sunt flexibile, usor de folosit si sunt sigura ca, la un eveniment, un look in care ati folosi acest tip de gene ar atrage priviri admirative.
    Banda transparenta este foarte subtire si nu este deloc incomoda.
   Se desprind foarte usor de pe suportul pe care sunt fixate, nu am fost nevoita sa insit prea mult si sa le deformez sau stric.
    Mai jos, le puteti adira in poze atat cu blitz (prima) cat si la lumina naturala (a doua).



    Fiind putin mai ...dramatice decat ceea ce am avut pana acum consider ca sunt potrivite doar pentru look-uri de seara, eu personal nu le-as purta sub nicio forma in timpul zilei.

O mica demonstratie:

  
  Ca de obicei, setul nu contine si adeziv pentru gene false (eu folosesc DUO negru) si chiar daca ar contine nu stiu daca as avea curajul sa il folosesc.
    Le indepartez foarte usor cu ajutorul unui disc demachiant imbibat cu bifazic (il presez pentru cateva secunde pe suprafata pleoapei iar acestea se dezlipesc fara niciun efort).
    Singurul aspect care mi se pare putin cam intepator este pretul lor si anume 13.90$.
    In cazul in care va tenteaza le puteti achzitiona de aici si folosind codul bydee-make-up puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.

In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez si acest sortiment, sunt foarte multumita de modelul pe care l-am ales si abia astept sa pregatesc si un machiaj dramatic complet in care sa vi le prezint.

Ce parere aveti despre noile mele "accesorii"? Va tenteaza? Le-ati purta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like