LOTN: Red for Christmas Eve

marți, decembrie 17, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Dupa cum puteti observa, incerc sa ma tin de cuvant si sa postez si cateva propuneri pentru machiajul de sarbatori. Daca saptamana trecuta v-am prezentat un look in care am combinat auriu si burgundy saptamana aceasta am raspuns provocarii lansate de Miss Happy, care dorea sa vada un machiaj care sa contina rosu sidefat. Eu iubesc rosul in machiaj, imi place sa il port atat pe buze cat si pe pleoape asa ca propunerea ei m-a incantat.
    Mi-am spus ca-i floare la ureche, chiar daca nu aveam rosu sidefat dar m-am gandit ca le amestec eu pana reusesc sa ajung la rezultatul pe care mi-l doresc. Am inceput sa le combin si ras-combin pana m-am declarat multumita si am inceput procedura pe pleoapa. Ei bine, stiti vorba cu socoteala de acasa... in poze rosul nu mai arata la fel de sidefat si de deschis ca si in realitate dar cine foloseste aparatul foto stie cat de greu este sa reusesti sa redai nuantele fidele in poze.
    Pentru machiajul  buzelor am incercat sa obtin un ombre-nude care e atat de nude incat in poze nu se observa aproape deloc. Ei, ce sa mai zic, cum sa ma mai scuz... Sper ca acest look sa va placa si sa va inspire macar putin, chiar si cu micile mele "erori".





Produse folosite:
Machiaj ochi:
- Corector Camouflage Liquid Farmasi - no. 02;
- Primer ELF - Sheer;
- Creion Ada alb - waterline, baza;
- Paleta MUA - Glitterball
- Paleta Coastal Scents - Prism Palette;
- Eyeliner Essence - Midnight in Paris;
- Mascara Cat Walk - Golden Rose;
- Gene false Princess - Born Pretty Store;
- Adeziv DUO - black;
- Kit sprancene MUA.

Machiaj ten:
-Golden Rose Moisturizing Cream Foundation - no. 04;
- Blush MUA - no. 1;
- Fard MIYO OMG! - Champagne.

Machiaj buze:
- Creion contur buze Oriflame - Nude;
- Ruj MUA - Bare. 

Ce parere aveti despre propunerea mea?
Spuneti da rosului in machiaj in aceasta perioada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like