NOTD: Brilliant Green

miercuri, decembrie 18, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru astazi am pregatit o noua manichiura.
    De aceasta data va propun un verde stralucitor fiindca nu e sarbatoare daca nu avem si-un strop de verde, nu-i asa?
    M-am tot gandit la o manichiura deosebita, ceva care sa atraga atentia si pana la urma mi-am amintit de foliile de transfer primite de la  Depozitul de frumusete pe care nu apucasem sa le pun la treaba. 
    Toate bune si frumoase, cu ideea in minte si cu nerabdare-n gesturi am aplicat baza pe care am lasat-o frumos sa se usuce mustacind de bucurie pentru ca de data aceasta aveam si adezivul. In concluzie, munca mea trbuia sa fie mult mai usoara.
    Ei bine, tin sa va anunt ca m-am inselat.Probabil va intrebati care a fost motivul ...
   Fiindca adezivul meu laptos se ingrosase teribil chiar daca l-am pastrat in picioare, in cele mai bune conditii, alaturi de ojele mele dragi.  Dar eu, ambitioasa de felul meu, mi-am spus ca nu ma las asa, cu una , cu doua si-l aplic incercand sa il intind mai bine, chit ca o sa fiu nevoita astept mai mult...
    Si-am asteptat, si-am aplicat si m-am cam chinuit ... daca stau bine sa ma gandesc, m-am chinuit mai mult decat daca as fi folosit metoda pe care o folosisem inainte... 
    Dar intr-un final am finalizat procedura iar rezultatul mi-a placut. Chiar si micile sale imperfectiuni, deoarece a trebuit sa aplic de mai multe ori folia pentru a reusi sa transfer partea colorata peste baza, mie mi se pare o manichiura tare draguta.
    Data viitoare voi incerca sa aplic folia fara adeziv si sunt sigura ca va arata mult mai bine dar pana atunci, va las sa va delectati cu cateva poze facute imediat dupa finalizarea procesului si aplicarea top coat-ului.






    Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea mea.
    Voi ati folosit folii de acest gen? Va tenteaza sa purtati o manichiura stralucitoare de sarbatori?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like