NOTD: Christmas fab

duminică, decembrie 08, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    M-am tot gandit cum sa compun aceasta postare si de fiecare data cand imi priveam unghiile imi veneau in minte reclamele de la teleshopping. Vrei sa ai o manichiura care sa te scoata din anonimat? Vrei ca unghiile tale sa atraga priviri admirative? Vrei sa iti iubesti manichiura asa cum nici nu iti imaginai ca o poti face? Daca raspunsul la toate intrebarile de mai sus e DA atunci aici e solutia!
    Amuzant, nu? Si eu m-am distrat putin dar, pe cuvant ca mi-a placut foarte mult manichiura care este vedeta postarii de azi.
    Daca aici va prezentam in varianta solo oja Golden Rose Holiday, mandra purtatoare a numarului 58 astazi m-am gandit sa o impopotonez si mai mult si am combinat-o cu Jolly Jwels cu numarul 103 si peste care am aplicat un strat generos de Gel look - Top Coat Golden Rose (cine s-ar mai fi gandit sa combine glitter si nisip ... ). Rezultatul? Va las pe voi sa decideti daca e sau nu magnific.









    Ce parere aveti?
    Este sau nu este pe placul vostru?
    Produsele folosite pot fi achizitionate fie de la standurile Golden Rose, fie de pe cosmania.ro.

    Acestea fiind spuse, doresc sa va anunt ca incepand de azi, pe blog veti vedea diverse postari dedicate sarbatorilor de iarna (sper sa am timp si pentru o noua coronita).

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like