OOTD: Footsteps

vineri, decembrie 20, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Anul acesta incerc sa accept iarna cu partile sale bune si mai putin bune. Incerc sa ma bucur de razele de soare "cu dinti", de fulgii de nea care se astern incetisor pe asfalt iar daca frigul nu ma lasa in pace, ma echipez corespunzator si il ignor.
    Tinuta de astazi face parte din prima categorie, deoarece in fiecare an imi place sa profit de primul strat de zapada, sa fac primii pasi pe stratul proaspat depus si sa ascult scartaitul inconfundabil al zapezii. 
    M-am uitat pe geam si am vazut ca afara e destul de intunecat si m-am intristat...Apoi, dupa un timp, fulgii si-au facut aparitia si a inceput sa ninga ca-n basme. Atunci am inceput sa fac planul de bataie: mi-am scos sacoul de "piele" din dulap, l-am asortat cu rochita galbena - Made with love by my mom, mi-am incaltat cizmele preferate asortate cu ciorapii pantalon iar la sfarsit am adaugat si fularul , de care nu ma mai pot desparti. M-am uitat in oglinda si am zambit. Eram multumita.
    Am iesit val-vartej din casa si am profitat de o plimbare (destul de rapida) placuta prin parc.








    Ce parere aveti despre tinuta mea?
    Eu sunt indragostita de combinatiile de acest gen, ma reprezinta.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like